4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com164 US$
Orbitz.com164 US$
eDreams164 US$
Travelocity164 US$
FindHotel164 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Supermysigt hotell där historia möter modernt och funktionellt, väldigt nära till T-banan slussen. Dessutom gick det att köpa till parkering på baksidan av hotellet. Kanon trevlig personal, rent och snyggt! Rekommenderas verkligen till alla jag känner!

1  Tack Z2946FJchrism
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell.
Snyggt och prydligt med en familjär känsla. Nära till T- banan mitt i mellan söder och gamla stan.Ett hotell man vill spendera dagen på. Äta deras goda frukost. Ta ett glas på uteserveringen titta på folk och äta en god middag på kvällen.

1  Tack K880SFelisabetha
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Fantastisk atmosfär och superb service. Restaurangen håller hög klass och personalen är väldigt trevlig.

Trots att hotellet ligger mitt i smeten var rummet väldigt tyst. Allt är fräscht och varsamt renoverat både på rummen och i resten av hotellet.

Kommer definitivt att bo här igen.

1  Tack pontuso416
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Vad jag uppskattar med hotellet:
1. Servicen, all personal hälsar, trevliga.
2. Den gammaldagsa miljön med den nya moderna inredningen.
3. Tekniskt hotell med annorlunda lampknappar, fräsch och stor tv, perfekt AC där man väljer temperatur och det håller rätt temperatur hela dagen/natten
4. Sängarna. Man ligger på moln och vill inte gå upp ur de mjuka, lena och rena sängkläderna.
5. Fräscht rum. Rent och glansigt överallt.
6. Bra inkluderande tvålar, schampoo, balsam, body lotion m.m.
7. Underbar frukost med annorlunda utbud som är utöver det vanliga jämfört med det som andra hotell oftast kan erbjuda. T.ex. en äggröra med chiliflakes i istället för en vanlig tråkig, två smaker på chiapudding, jordgubbstårta med alkoholfritt bubbel till m.m.
8. Läget! Bra läge.
9. Att hotellet känns litet och mer personligt med ett litet frukostrum istället för ett hotell där man försökt trycka in så många som möjligt.
10. Riktigt gott kaffe!
11. Strykjärn på rummet, uppskattat!

Om man ändå ska säga något mindre bra:
1. Lite tajta rum, svårt att lämna sina badrumsprylar då det inte finns något avlastningsbord i badrummet. Fick lägga sakerna på golvet. Samma med resväskan. Hade varit bra med något bord för just den så man slipper ha den på golvet/under sängen.
2. Pannkakor eller våfflor av något slag hade uppskattats!
3. Minibar i sovrummet hade uppskattats. Fanns ett kylskåp utanför sovrummet men en egen personlig hade varit bra!

Tack för en bra vistelse!

1  Tack 218eminab
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Väldigt bra service och trevligt bemötande. Helt fantastisk mat på restaurangen. Väldigt mysig miljö och fint rum. Frukosten var mycket bra.
Allt var helt perfekt och jag kommer definitivt bo där nästa gång jag åker till Stockholm.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
1  Tack jennyanton42