5 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com165 US$
Priceline165 US$
Orbitz.com165 US$
eDreams165 US$
Hurb171 US$
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Vad jag uppskattar med hotellet:
1. Servicen, all personal hälsar, trevliga.
2. Den gammaldagsa miljön med den nya moderna inredningen.
3. Tekniskt hotell med annorlunda lampknappar, fräsch och stor tv, perfekt AC där man väljer temperatur och det håller rätt temperatur hela dagen/natten
4. Sängarna. Man ligger på moln och vill inte gå upp ur de mjuka, lena och rena sängkläderna.
5. Fräscht rum. Rent och glansigt överallt.
6. Bra inkluderande tvålar, schampoo, balsam, body lotion m.m.
7. Underbar frukost med annorlunda utbud som är utöver det vanliga jämfört med det som andra hotell oftast kan erbjuda. T.ex. en äggröra med chiliflakes i istället för en vanlig tråkig, två smaker på chiapudding, jordgubbstårta med alkoholfritt bubbel till m.m.
8. Läget! Bra läge.
9. Att hotellet känns litet och mer personligt med ett litet frukostrum istället för ett hotell där man försökt trycka in så många som möjligt.
10. Riktigt gott kaffe!
11. Strykjärn på rummet, uppskattat!

Om man ändå ska säga något mindre bra:
1. Lite tajta rum, svårt att lämna sina badrumsprylar då det inte finns något avlastningsbord i badrummet. Fick lägga sakerna på golvet. Samma med resväskan. Hade varit bra med något bord för just den så man slipper ha den på golvet/under sängen.
2. Pannkakor eller våfflor av något slag hade uppskattats!
3. Minibar i sovrummet hade uppskattats. Fanns ett kylskåp utanför sovrummet men en egen personlig hade varit bra!

Tack för en bra vistelse!

2  Tack 218eminab
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Väldigt bra service och trevligt bemötande. Helt fantastisk mat på restaurangen. Väldigt mysig miljö och fint rum. Frukosten var mycket bra.
Allt var helt perfekt och jag kommer definitivt bo där nästa gång jag åker till Stockholm.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
2  Tack jennyanton42
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Vi bodde på hotellet i juli. Ett fantastiskt charmigt hotell som andas historia, glad härlig personal, fräscht och världens godaste frukost.
Det enda vi skulle önska var ett större utbud av drinkar i baren men man kan inte få allt.
Ett oförglömligt ställe... vi längtar tillbaka!!

2  Tack liselotta394
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Jag spenderade ett regnigt dygn på fantastiska Hotell Frantz tillsammans med min sambo och vår bebis. Vi lämnade inte hotellet en enda gång men njöt av varje minut - fantastiskt fina rum, underbart skön säng och de mjukaste sängkläderna vi upplevt. Restaurangen överträffade alla förväntningar och frukosten kan vara den bästa i stan! Vi kommer definitivt tillbaka!

2  Tack LinaBrattstrom
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Ett helt magiskt litet hotell där inga detaljer har lämnats åt slumpen. Minutiöst renoverat och rum som inretts med omsorg och hög mysfaktor. Personalen är vänlig och tillmötesgående med känsla för det lilla extra. Som grädde på moset, en helt underbar frukost, där finns allt du kan tänka dig inklusive bubbel och gräddtårta! Förmodligen den godaste hotellfrukosten jag har ätit :-)

Detta är definitivt ett av Stockholms bästa hotell!!!

2  Tack MatsH128