Boka nu, betala på plats
Priceline165 US$
Orbitz.com165 US$
Hurb171 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Vi bodde på hotellet i juli. Ett fantastiskt charmigt hotell som andas historia, glad härlig personal, fräscht och världens godaste frukost.
Det enda vi skulle önska var ett större utbud av drinkar i baren men man kan inte få allt.
Ett oförglömligt ställe... vi längtar tillbaka!!

2  Tack liselotta394
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Jag spenderade ett regnigt dygn på fantastiska Hotell Frantz tillsammans med min sambo och vår bebis. Vi lämnade inte hotellet en enda gång men njöt av varje minut - fantastiskt fina rum, underbart skön säng och de mjukaste sängkläderna vi upplevt. Restaurangen överträffade alla förväntningar och frukosten kan vara den bästa i stan! Vi kommer definitivt tillbaka!

2  Tack LinaBrattstrom
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Ett helt magiskt litet hotell där inga detaljer har lämnats åt slumpen. Minutiöst renoverat och rum som inretts med omsorg och hög mysfaktor. Personalen är vänlig och tillmötesgående med känsla för det lilla extra. Som grädde på moset, en helt underbar frukost, där finns allt du kan tänka dig inklusive bubbel och gräddtårta! Förmodligen den godaste hotellfrukosten jag har ätit :-)

Detta är definitivt ett av Stockholms bästa hotell!!!

2  Tack MatsH128
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Väldigt trevligt hotell där helhetsupplevelsen överträffade förväntningarna. Fantastiskt fina rum där varje detalj var noga avvägd. Väldigt fin service den personalen. Frukosten var även den väldigt bra med varierat utbud av hög kvalitet.

Känslan var väldigt personlig och intim vilket jag tycker att man oftast bara ser på boutiquehotell.

Skulle definitivt boka detta hotell igen!

2  Tack Victor N
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt rum med vackra detaljer!
Fantastiskt och trevlig personal!!!
Fantastiskt frukost och sharingmeny på kvällen i en varm och härlig restaurangmiljö inklusive de trevliga vackra teglade valven
Fantastiskt läge som gör det till en riktig pärla på Södermalm!! Ett av de bästa hotellen vi bott på!!

2  Tack 153eval