3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com166 US$
Orbitz.com166 US$
eDreams165 US$
CheapTickets166 US$
Hurb180 US$
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Ett helt magiskt litet hotell där inga detaljer har lämnats åt slumpen. Minutiöst renoverat och rum som inretts med omsorg och hög mysfaktor. Personalen är vänlig och tillmötesgående med känsla för det lilla extra. Som grädde på moset, en helt underbar frukost, där finns allt du kan tänka dig inklusive bubbel och gräddtårta! Förmodligen den godaste hotellfrukosten jag har ätit :-)

Detta är definitivt ett av Stockholms bästa hotell!!!

2  Tack MatsH128
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Väldigt trevligt hotell där helhetsupplevelsen överträffade förväntningarna. Fantastiskt fina rum där varje detalj var noga avvägd. Väldigt fin service den personalen. Frukosten var även den väldigt bra med varierat utbud av hög kvalitet.

Känslan var väldigt personlig och intim vilket jag tycker att man oftast bara ser på boutiquehotell.

Skulle definitivt boka detta hotell igen!

2  Tack Victor N
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt rum med vackra detaljer!
Fantastiskt och trevlig personal!!!
Fantastiskt frukost och sharingmeny på kvällen i en varm och härlig restaurangmiljö inklusive de trevliga vackra teglade valven
Fantastiskt läge som gör det till en riktig pärla på Södermalm!! Ett av de bästa hotellen vi bott på!!

2  Tack 153eval
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Perfekt läge nära till Söders alla fröjder och sevärdheter. Väldigt trevligt bemötande från alla vi hade kontakt med. Charmigt rum. Fräscht och snyggt. Frukosten magnifik, inklusive gräddtårtan! Rekommenderar detta hotell å det varmaste.

2  Tack Johan F
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Service är på topp! Så otroligt fin personal som hjälpte oss att pynta lite extra för min man och barnens pappa som fyllde 40! Familjerummet var super och våra barn var lyriska över den fina våningssängen. Och frukosten, wow! Bäst i stan! Vi åt även middag på kvällen, jättegott och fint presenterat.
Här vill vi bo igen! Att börja dagen med bubbel och tårta är ju magiskt. Tack för denna gång Hotel Frantz och på återseende!

2  Tack BineHt