3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com143 US$
Orbitz.com143 US$
FindHotel143 US$
CheapTickets143 US$
eDreams143 US$
Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Vi var på Hotel Frantz för första gången i helgen, och vi kunde inte varit mer nöjda. Det var så otroligt fint överallt, vackert rum fick vi och så skön säng. Maten var fantastisk trots att jag inte kan äta allt så fixade kockarna den mest otroliga smakupplevelsen. Och SERVICEN wow speciellt Alex som gjorde vår vistelse ännu trevligare vilket bemötande. Sist men verkligen inte minst FRUKOSTEN en frukost ut över det vanliga allt var så gott med så många olika alternativ bästa hotellfrukosten vi ätit. Vi kommer garanterat tillbaka och rekommenderar gärna Hotel Frantz till alla vi känner. Tack för denna gång!
/Nicolina

1  Tack nicolinae329
Omdömet skrevs 10 juni 2021

Andra gången jag bor här och det är kanon.

Fina rum, kanon bra med möjlighet att streama från dator/telefon till TV’n.

Mycket bra frukostbuffé & trevlig personal!

Tack för denna gång vi ses igen!

Klas C

Restyp: Reste i arbetet
Tack 969klasc
Omdömet skrevs 7 juni 2021

Väldigt trevligt bemötande. Fina rum, sköna sängar. Maten i restaurangen var väldigt bra och frukosten var den bästa hotellfrukosten jag ätit! Personalen under frukosten var SÅ serviceminded och allt var rent och fräscht. Kommer definitivt tillbaka!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack lindaritheim
Omdömet skrevs 6 juni 2021 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med fantastisk personal. Rent och fräscht. Jättebra frukost, inte det största utbudet men alldeles lagom och allt höll en hög kvalité. Vi hade rum in mot innergården och det var tyst och lugnt. Dock ingen hiss men fick jättebra hjälpa av personalen med barnvagnen.

Rumstips: Ingen hiss så planera för det
Tack Martin O
Omdömet skrevs 30 maj 2021

Ett hotell som blir ditt 2:a hem, du känner dig välkommen hem och faller pladask för maten, servicen, rummet, restaurangen, frukosten, ja allt är 10 av 10. Bor minst 30-40 nätter om året på hotell. Frantz ligger topp 3 av alla hotell jag besökt

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western