2 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
SPARA 2 US$
SPARA 2 US$
Orbitz.com143 US$
Travelocity143 US$
CheapTickets143 US$

Ett supertrevligt hotell med proffsig personal, trevliga rum och bra placerat i Stockholm. Frukostbuffén har allt jag behöver för en lyxig helgfrukost. Där finns tid att njuta. Återkommer nog snart igen.

Tack Marie Z

Kommer inte bo här igen. Familjerummet låg i typ en källare, det var hemskt och mörkt. Sängarna var alldeles för mjuka, fick ont i ryggen. Vi hade två tv-apparater i varsin del, de gick på hela tiden och man kunde inte ha bara en tv på?! Otroligt irriterande. Hade gärna kunnat välja bort ”källare”-rummet men det framgick inte alls på hemsidan. Vi bodde på vån 1 fast vi hade det största rummet, på andra hotell ligger de bästa rummen högst upp. Det dunkade otroligt mycket ovanför både morgon och kväll, min son kunde inte sova på kvällen. Restaurangen var otroligt bra, vi kommer gärna tillbaka för middag men absolut inte för hotellet. Frukosten var helt Ok men inte alls lika god som tex At Six eller Nofo.

Tack Carro1313
Ellen Strååt, Hotelldirektör på Hotel Frantz, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Carro,

Tack för att du tar dig att ge oss feedback, det betyder mycket för oss för att vi ska kunna bli bättre. Vad ledsen jag blir att vi inte lyckades leva upp till dina förväntningar. Vi har inga "källarrum" men ett av våra familjerum ligger på första våningen mot innergården. Samtliga rumskategorier finns på alla våningar och vi brukar alltid kunna tillgodose gästers önskemål. Jag ska självklart kolla upp vad som är tokigt med tv-apperaterna, så ska det inte vara! Det gläder mig att du var nöjd med allt restaurangen, det ska jag framföra!

Jag skulle såklart önska att ni är villiga att ge oss en chans till. Isåfall så får du gärna kontakta mig personligen så lovar jag att se till att ni får en extra härlig vistelse!

Vänligen,
Ellen
Hotel Manager
ellen@hotelfrantz.se, 0768338860

Underbar service och mysiga, välutrustade rum!
Vi hade en superfin vistelse och kände oss väldigt väl emottagna. Väldigt god frukost och rummen är modernt utrustade och charmigt intressant. Vi rekommenderar varmt Hotel Frantz!

Tack resapaegenrisk

Superfin upplevelse på detta gulliga lilla personliga hotell. Snygga rum, mkt sköna sängar och otroligt varm personal. Frukosten var magi! Jag är verkligen helnöjd och kommer att rekommendera detta till alla.

Tack mariahaggman2021

En fulländad vistelse där upplevelsen av lyx inte ligger som en glättig, vacker yta utan i en känsla av att ha valt rätt hotell, helt enkelt. Stil, charm, suverän mat - frukosten!!! - och det vänligaste av bemötanden!

Tack strandbrodd