3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com171 US$
Orbitz.com171 US$
CheapTickets171 US$
eDreams171 US$
Hurb186 US$

Underbar service och mysiga, välutrustade rum!
Vi hade en superfin vistelse och kände oss väldigt väl emottagna. Väldigt god frukost och rummen är modernt utrustade och charmigt intressant. Vi rekommenderar varmt Hotel Frantz!

Tack resapaegenrisk

Superfin upplevelse på detta gulliga lilla personliga hotell. Snygga rum, mkt sköna sängar och otroligt varm personal. Frukosten var magi! Jag är verkligen helnöjd och kommer att rekommendera detta till alla.

Tack mariahaggman2021

En fulländad vistelse där upplevelsen av lyx inte ligger som en glättig, vacker yta utan i en känsla av att ha valt rätt hotell, helt enkelt. Stil, charm, suverän mat - frukosten!!! - och det vänligaste av bemötanden!

Tack strandbrodd

Tog familjen på en hemester i Stockholm och valde Frantz som bas. Kunde inte bli bättre. Otroligt trevlig personal från in- till utcheckning och väldigt mysigt rum. Restaurangen serverade mellanrätter som var riktigt goda och vi fick bra vintips också. Läget kan inte bli bättre, nära till allt!

Tack thomase515
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Allt är litet. Parkeringen på baksidan är till för leksaksbilar, lobbyn känns lämplig för endast en person (kan bli stökigt vid in- och ut-check), likaså baren. Vårt rum hade knappt plats för väskorna, är man två får man planera sina rörelser - annars blir det krock. Men om man inte lider av klaustofobi så kan man njuta av smakfull inredning, utsikt över slussen-bygget (vårt rum), lyxig middag i vinkällaren med känsla från förr, otrolig frukost på samma ställe. Personalen välkomnar dig som om du vore gäst i deras eget hem.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Katrin L