3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com171 US$
Orbitz.com171 US$
CheapTickets171 US$
eDreams171 US$
Hurb186 US$

Tog familjen på en hemester i Stockholm och valde Frantz som bas. Kunde inte bli bättre. Otroligt trevlig personal från in- till utcheckning och väldigt mysigt rum. Restaurangen serverade mellanrätter som var riktigt goda och vi fick bra vintips också. Läget kan inte bli bättre, nära till allt!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack thomase515
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Allt är litet. Parkeringen på baksidan är till för leksaksbilar, lobbyn känns lämplig för endast en person (kan bli stökigt vid in- och ut-check), likaså baren. Vårt rum hade knappt plats för väskorna, är man två får man planera sina rörelser - annars blir det krock. Men om man inte lider av klaustofobi så kan man njuta av smakfull inredning, utsikt över slussen-bygget (vårt rum), lyxig middag i vinkällaren med känsla från förr, otrolig frukost på samma ställe. Personalen välkomnar dig som om du vore gäst i deras eget hem.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Katrin L
Omdömet skrevs 26 april 2021

Underbart hotell med trevlig personal och vackra rum. Excellent frukost med tårta och bubbel som extra prick över i:et. Restaurangen är prisvärd med goda drinkar och goda smårätter. Prova gärna chefs menu!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack annajaderlind
Omdömet skrevs 15 april 2021

Jag och min sambo bodde en natt lördag till söndag med staycation. Möts av en supergo tjej i receptionen, cava med till rummet som är så innerligt fint och mysigt inrett. Allt känns så nytt, fräscht och sängen är så skön. Vi serverades en supergod 4-rätters middag som var helt ljuvlig och återigen så var det personal på helt rätt ställe, så himla trevliga. Natten var lugn och vi sov såå bra i sköna sängar och täcken. Å sen kom vi ner till frukosten, jösses, det finns frukostbufféer och så finns det frukostbufféer a la Hotel Frantz. Det var frukostmagi!! När vi sen checkade ut så fick vi en rundtur av Liselotte i dem delar av restaurangen som vi hade missat. Hon tog sig tid och berättade om rummens och hotellets historia för oss. Så trevligt och uppskattat! Vi rekommenderar å det varmaste detta fina, trevliga, vackra och gemytliga hotell. Vi kommer definitivt tillbaka, en riktig pärla med underbar personal!!

Tack Linda42021
Omdömet skrevs 13 april 2021

Bodde en natt med min sambo. Vi var överväldigade av hur fina rummen var, fräscht badrum med bra produkter, och framförallt den bästa hotellfrukosten vi någonsin haft. Låter kanske överdrivet, men Hotel Frantz lever verkligen upp till priset, läget, och de goda rykte de har fått. Boka!

Tack L3758DIlauram