4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com142 US$
Orbitz.com142 US$
CheapTickets142 US$
eDreams142 US$
Travelocity142 US$
Omdömet skrevs 13 april 2021

Bodde en natt med min sambo. Vi var överväldigade av hur fina rummen var, fräscht badrum med bra produkter, och framförallt den bästa hotellfrukosten vi någonsin haft. Låter kanske överdrivet, men Hotel Frantz lever verkligen upp till priset, läget, och de goda rykte de har fått. Boka!

Tack L3758DIlauram
Omdömet skrevs 12 april 2021 från mobil enhet

Därtill, sååå god frukost! Rummet på våning tre var tyst, bra dusch och sköna täcken och kuddar. Fiffiga förvaringslösningar, bra att litet skrivbord fanns. Personalen, både i receptionen och vid frukost var supertrevlig och välkomnande! Frukosten var lyxig med extra plus för gräddtårtan! Vi kommer gärna tillbaka på fler hemestrar!

Tack KHSWE
Omdömet skrevs 12 april 2021

Så himla fint! Fräsch frukost, allt var så lyxigt! Rummet var något från det vanliga, känslan var LYX!
Kan varmt rekommendera! Personalen var mycket trevlig och höll hög standard. Man kände sig varmt välkommen och allt gick smidigt trots Corona och restriktioner!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack nellyastrand
Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Vi hade en fantastiskt trevlig vistelse hos Frantz fredag till lördag med middag på fredagen. Mycket fint och mysigt rum, förvisso litet men väldigt charmigt och med flärd. Från incheck till utcheckning har vi mötts av ett mycket fint och varmt bemötande från samtliga i personalen och som pricken över i:et var frukosten på lördag morgon. Väl pandemianpassat med bordsplacering och tidsbokning och frukosten sen. Den bästa hotellfrukost jag någonsin fått. Kan inte annat än VARMT rekommendera en vistelse på hotell Frantz.

Tack andreaanjou
Omdömet skrevs 9 april 2021 från mobil enhet

Ett litet kärleksfullt hotell, med en personal som älskar sitt jobb! Rummen är så fina och man känner sig hemma direkt. Frukosten är utöver det vanliga för både stora och små. Vi kommer garanterat tillbaka till den pärla!

Tack 1414jennieb