“Som vanligt, toppklass! ”

Marina Tapas Restaurang
Boka bord
fre 25/6
20:00
Rankad som nr 735 av 3 385 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Upplev den sanna smaken av Spansk matlagning, och några rätter till.
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Som vanligt, toppklass! Bra service, god mat och trevlig atmosfär. Dessutom ett oslagbart läge. Verkligen att rekommendera.

Datum för besöket: maj 2021
Tack JQNI

Omdömet skrevs 15 maj 2021

Härligt läge vid småbåtshamnen , gasol värmare ute vid borden.
Vi åt tapas och det var mycket gott samt mycket prisvärt.
Bord inne och ute.

Datum för besöket: maj 2021
Tack rogern835
Omdömet skrevs 4 april 2021 från mobil enhet

Vi ringde och beställde hem 10 tapasrätter. Det tog 15 min, precis som de också meddelade. Mycket snabbt och smidigt. Alla 10 rätter blev också rätt, vilket är ett stort plus.
Utbudet av tapasrätter var bra och smakerna satt där de skulle. Det enda negativa var att det var svårt att förutse hur många tapas man behövde för att bli mätt, eftersom rätterna var väldigt olika stora. T ex fick man två friterade musslor medan man fick mycket mer av t ex potatisarna.
Ett bra ställe att välja om man är sugen på klassiska spanska tapas.

Datum för besöket: april 2021
3  Tack 948gunnels
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Suveränt god mat, stora portioner, uppmärksam och tillmötesgående service. Kort sagt ett toppenställe, rekommenderas!!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack frippemalmo
Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Denna restaurang var super. Jätte god mat och dryck. Bra service med trevlig kunnig personal. Rekommenderar den starkt.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack 125jeanettee

Resenärer som tittade på Marina Tapas Restaurang tittade också på

Besökt Marina Tapas Restaurang? Berätta vad du tyckte!