“Trevlig med lite annorlunda ”
Omdöme om Folkparken

Rankad som nr 898 av 3 380 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang med trevlig service. Lite
annorlunda meny men alla borde hitta något. Normalstora portioner och trevlig uppläggning, dock kunde smakerna ha lyft mera. Vi alla åt olika rätter -och smakade av varandra- och tyckte att rätterna hade kunna smaka mer. Av efterrätterna var vaniljpannacottan bäst. Extra plus för folkparksmusiken inne i toaletterna!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Mijaana

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Trevligt bemötande av serveringspersonalen, kanongod mat.
Det enda negativa var musikvalet och volymen som gjorde det svårt att konversera.
Ett extra minus för en av ägarna som vi sprang på på väg ut, när vi kommenterade musiken svarade han snorkigt att det är jag som äger stället så jag gör som jag vill.

3  Tack 971bj_rnj
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Lunchen bestod av en kött, fisk och vegetarisk, prissatt 120, 130 och 125.
Spännande smakrikedom, särskilt laxen på grillad kålsallad i majonnäsdressing och picklad majrova på morotsbädd. Kaffe och god kaka ingick. Lokalen är avskalad, var förr en Venedigkuliss och sen danskt biffhus. Musiken ekar lite onödigt, men bra stämning och service.

1  Tack LarsMetelius
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Supertrevligt och slamrigt, chosefritt ställe! Vi tog ryggbiff och dagens vego, klart över förväntan! Stort plus för grymma vegorätter och bra och snabb service. Prisvärt och trevlig personal. Extra plus för musiken, hit går vi fler gånger

1  Tack annafV559ZE
Omdömet skrevs 23 december 2019 från mobil enhet

Grilltallrik för två personer uppfyllde inte förväntningarna!
Klen, kycklingen, ska man dra lott vem som tar vad?

Datum för besöket: december 2019
Tack Groddleg

Resenärer som tittade på Folkparken tittade också på

Besökt Folkparken? Berätta vad du tyckte!