13 personer tittar på det här hotellet
1 565 kr
1 564 kr
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 29 oktober 2023 från mobil enhet

Var där 28e och fick otrevligt bemötande av receptionisten som inte kunde hjälpa mig med en enkel sak el att få tillgång till min bil så jag kunde lösa det själv. Dessutom ingen duschtvål i badrummet. Tråkigt rum med utsikt direkt in konferensen. Trist då jag alltid bor på dessa hotell att de inte kan ha anställda som löser det för sina gäster.

Tack 325annaj
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2023

Thank you for your stay and for taking the time to provide us with this feedback, we really appreciate that!

I hope that you overall had a nice visit to Stockholm! I am genuinely sorry for that experience and of course that is not how things are handled here. If you wish to discuss your visit further, please don’t hesitate to contact us directly at: info.waterfront.stockholm@radissonblu.com.

In the meantime, have a brilliant day,

With kind regards,
BILLE EGAG
Front Office

Omdömet skrevs 27 oktober 2023

Standard rum. Stort och luftig, lite spartanskt, men känns rent. Dålig luft. För lite med det lilla vädringsfönstret och behövs bättre möjlighet till kyla/AC.
Fruktansvärt hårda sängar som gör att sömnen inte blev bra och kroppen värker. Detta borde fixas. Har hört samma från andra i företaget och att de undviker waterfront just därför vilket är synd.
Mycket bra frukost väger upp lite. trevlig reception.

Tack Pepsodent96
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2023

Hej Kamalabeach2018,

Tack för att ni tog er tid att skriva feedback om er vistelse hos oss, jag ber om ursäkt att vi inte nådde upp till era förväntningar angående luft i rummet samt de hårda sängarna. Vi hoppas på att få chansen att välkomna er tillbaka för att ändra på detta!

Omdömet skrevs 24 oktober 2023

Jag var check-in på olika ställen av Radisson hotel even i Göteborg tyckte var fint och rent fräsh hotel. maten också god och Personalen är jätte trevlig. Jag kommer och check in ingen på Radisson hotel om jag behover eller om jag har släkting som kommer på besök ingen här i Sverige. Jag rekommenderar 💯 %

Tack santillesedna

Hej Santillesedna,

Tack för att ni skrev feedback om er vistelse hos oss, vi är glada att se att ni njöt av den och hoppas på att välkomna er tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 10 oktober 2023

Hade en väldigt bra och trevligt vistelse kommer definitivt komma tillbaka igen någon gång
det var nära till allt hade en supertrevligt vistelse personalen väldigt hjälpsamma och bra
frukosten var okej men utsikten från hotell rummet slår allt.

Tack Thananta m
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2023

Bästa Thananta,

Vad roligt att ni trvides hos oss och att ni njöt av frukosten! Tack för denna feedbacken och era synpunkter, vi uppskattar det.

Hoppas på att se er inom en snar framtid!
Vänliga hälsningar,
Front Desk

Omdömet skrevs 24 september 2023

Fräscht hotell med stora rum, bästa läge och fantastisk frukost! Gott och personal som gav bra service. Det enda som var minus var att det var högt ljud i receptionen och svårt att höra vad personalen sa.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack Bjorkentallen
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2023

Hej Bjorkentallen,

Tack för att du skrev lite feedback angående er vistelse hos oss, vi är glada att se att du fick njuta dock så ber jag om ursäkt för ljudnivån i lobbyn när ni checkade in.

Vi hoppas vi får chansen att välkomna dig tillbaka snart igen!