Radissonhotels.com
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 11 september 2023

Läget är perfekt. Sängen skön och inget störande ljud, varken från trafik, tåg eller bar.
Valde badkar för att ta ett avslappnande bad efter en lång arbetsdag. Tyvärr var det inte den lilla glasdörren ren utan brun längst ner, så jag tappade lusten.
Personalen var trevliga och frukosten perfekt.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack 725ewa
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2023

Hej 725ewa,

Tack för att du tog din tid att skriva lite feedback angående er vistelse hos oss. Vi är glada att se att du fick njuta dock ber jag om ursäkt att badkaret var inte välrengjort.

Vi hoppas vi får chansen att välkomna er tillbaka snart igen.

Vänliga hälsningar,
Cassandra
Receptionen

Omdömet skrevs 18 augusti 2023

Bokade ett handikappanpassat rum som visade sig nästan vara ej handikappanpassat. Endast toaletten var handikappanpassad. Duschen hade en duschplastpall som var i det allra minsta/lägsta laget. Det var mycket svårt att ta sig upp från den till upprätt läge. Dörren till hotellrummet var mycket svår att öppna för en person som är handikappad. Fanns ingen automatik i den. Gardinerna kunde bara stänga ute en bråkdel av morgonsolljuset vid 05.30-tiden eftersom de två gardinerna gick bara att dra halvvägs och persienn saknades. Frukostpersonalen (alla utom en) ovillig att hjälpa handikappad person.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack AndersUddevalla
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2023

Kära Anders. Tack för din feedback! Vi ska självklart se över detta för att få en förbättring inom dessa områden. Det ska självklart vara lätt att ta sig runt om man sitter i rullstol. Jag hoppas vi får chansen att välkomna dig tillbaka och överträffa dina förväntningar. Vänligen, Amanda, Front Desk

Omdömet skrevs 20 juni 2023

Kunde inte bli bättre o läget var AAA+++
Supernice hotell med en känsla av lyx o flärd, o känslan av fräschhet o renlighet slog emot en direkt när man steg innanför dörrarna till detta ståtliga palats.
Utsikten var enastående o rummet fläckfritt bra, dock var d enda lilla man kunde påpeka att AC'n kunde varit mer effektiv då kvalmigheten på natten va lite jobbig o inga fönster el vädringsluckor kunde man öppna..... Men bortsett fr d så var allt till en fröjd o belåtenhet 😊 För att inte snacka om frukosten som var OUTSTANDING!!! Hade kunnat äta frukost där VARJE DAG. Punkt. Tyvärr hann vi inte prova ngn mat i deras mysiga rest. miljö....... Men nästa gång blir d absolut att käka ngt gott där 🤩 Vi är superduper nöjda o kommer DEFINITIVT att komma tillbaka o njuta vid annat tillfälle..... Kan varmt ge mina högsta rekomendationer!

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack strid76
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2023

Bästa strid76,

Tack för din fantastiska recension! Vi är glada att höra att du hade en underbar vistelse hos oss.
Det är glädjande att höra att du uppskattade den enastående utsikten och det fläckfritt fina rummet. Vi tar stor stolthet i att erbjuda en känsla av lyx och flärd samt säkerställa att vårt hotell alltid känns fräscht och rent för våra gäster.

Vi beklagar eventuella besvär du upplevnde med luftkonditioneringen och kommer ta dina kommentarer vidare för förbättringar.

Så roligt att du tyckte om frukosten, det är vår glädje att kunna erbjuda en bra start på dagen.

Tack för att du valde vårt hotell och för dina varma rekommendationer! Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka för att skapa ännu fler minnesvärda stunder. Ha en fantastisk dag!

Vänligen,

Omdömet skrevs 7 juni 2023

Utmärkt upplevelse, jätte god mat, väldigt trevlig personal, ren och fräsch rum. Kommer garanterat att rekommendera hotellet till mina kollegor vid kommande konferenser och kommer garanterat själv att boka in mig på hotellet fler gånger.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack sherryfuruzanfar

Bästa sherryfuruzanfar,

Stort tack för din fantastiska recension! Vi är så glada över att höra att du hade en bra vistelse hos oss.

Tack för att du kommer att rekommendera vårt hotell till dina kollegor för framtida konferenser. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka fler gånger när du besöker oss igen.

Varma hälsning,

Omdömet skrevs 5 juni 2023

Vi brukar semestra i Stockholm 2-3gånger per år.Vi väljer alltid detta hotell.Längtar alltid tillbaka.Vi valde ett rum med panoramautsikt med vacker utsikt över Riddarfjärden.Måste säga att personalen är väldigt serviceinriktad.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack fiasten

Bästa fiasten,

Tack för din fantastiska recension! Det gör oss väldigt glada att höra att du har valt att bo hos oss flera gånger och att du alltid längtar tillbaka. Det glädjer oss att höra att du gillade utsikten från våra premium rum och att vår personal bidrog till en trevlig vistelse.

Varmt välkommen tillbaka, vi ser fram emot det!

Vänligen,