4 personer tittar på det här hotellet
Agoda.com
Radissonhotels.com134 US$
getaroom.com139 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Hotellets läge var mycket bra och personalen var trevliga.saknade balkong/trass där. Parkering för dyr. Frukostbuffén var mycket bra och trevliga personal särskild Elvis med mycket trevlig bemötande och serviceinriktad.

1  Tack Aladdin031
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Tack för fint bemötande, så härligt att vi slapp vänta till kl 15 för att få vårt rum. Och stort tack för lånet av paraply. Ovärdeligt denna regniga dag.
Enda som inte fungerade var den lååånga kön till hissarna vid frukosttid. Vi hade gärna tagit trapporna istället, men de var inte tillgängliga.

1  Tack 996annika
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Dålig service i hotelets restaruang och bar. Hela kvällen stod en ordningsvakt i full mundering och stirrade på alla gäster som satt i baren, kändes inte så avslappnat. Fick snorkiga svar då jag missat att boka fruktost via booking.com. Personalen tyckte att jag skulle vända mig till dom! Det är väll inte booking.com som driver hotell! Lösningsorientering =0,

1  Tack G5011IKsamir
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Alltid lika trevligt att komma tillbaka till detta hotell, som ligger centralt, med gångavstånd till det mesta.
Utmärkt frukost. Luftigt mellan borden. Disk plockas bort kontinuerligt. Rent och snyggt.
Fin service och trevlig personal.

1  Tack Magdalena_Jonsson
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Jag och min fru är supernöjda med allt vid hotellet. Två speciellt bra saker var utsikten över vattnet, Riddarholmen, stadshuset mm (vi bodde högt upp) samt hanteringen av covid. T ex fick alla munskydd och plasthandskar att använda när man hämtade mat vid frukostbuffén. Borde egentligen vara standard även annars då jag varit med om alldeles för många förkylda som hostar och kladdar på bröd och mat innan de bestämt sig.

1  Tack JanneH1963