Kostnadsfri avbokning till den 21-07-02
Trip.com
Orbitz.com127 US$
ZenHotels.com140 US$
Omdömet skrevs 17 maj 2021 från mobil enhet

Hotell i mycket centralt läge och med fantastisk utsikt. Normal standard på rummet. Trevlig bar och bra mat på menyn. Mycket prisvärt alternativ och nära till centralstationen. I övrigt inget spektakulärt.

Tack glob2000
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Bästa glob2000,

Tack så mycket för att du valde att bo hos oss och tack för att du tog dig tiden att betygsätta hotellet online! Vi uppskattar det verkligen!

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 16 maj 2021

Måste upplevas :-)
Trevlig professionell personal som trots pågående pandemi gör sitt bästa för att gästerna ska trivas. Stockholms bästa läge med fina rum. Rekommenderar definitivt detta hotell om du ska besöka Stockholm!

Tack Inspire20433226467
Front Desk , Gästservice/reception på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2021

Hej Inspire20433226467,

Tack för er senaste vistelse hos oss och för att ni tagit er tid att dela er feedback här! Vad roligt att läsa era fina ord om vårt hotell och vår personal, vi hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Vänliga Hälsningar,

Maria
Front Office Manager

Omdömet skrevs 15 maj 2021

Miniweekend i huvudstaden, man och fru. Vi var nöjda med läget, det fördelaktiga priset, utsikten och frukosten. Vi efterfrågade kylskåp alternativt ishink och fick ishink uppskickad på rummet trots att det fanns kylskåp. Kylskåp på rummet börjar bli mer sällsynt och att få is på rummet brukar vara besvärligt för personlen på andra hotell. Mycket uppskattat av Radisson! :)

Tack mkanng166039

Hej mkanng166039,

Tack för er recension och senaste vistels hos oss! Vad roligt att läsa att ni trivdes så bra hos oss! Vi hoppas nart att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss.

Vänliga Hälsningar,

Maria
Front Office Manager

Omdömet skrevs 11 maj 2021

Nöje var bara på en liten lördag till söndagstripp, kommer komma tillbaka. Fint hotell, bra utsikt, bra säng och väldigt bra service över lag. Tänjer ta med mig mamma inom kort och detta Hotel var perfekt läge på.

Tack Lindfors64
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2021

Bästa Lindfors64,

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 11 maj 2021

Bokade via hemsidan och fyllde i kortuppgifter, antog då att betalningen skulle dras men det skulle ändå betalas på plats. Trodde att frukost ingick när jag bokade men det gjorde det tydligen inte vilket personalen inte uppmärksammade oss på vid incheckning utan det fick vi veta morgonen efter vid frukosten. Fick mail om incheckning online vilket såklart är super, bara att formuläret som länkades var på danska. Rummet var riktigt fint men har aldrig haft så mycket krångel med en hotellbokning någonsin. Frukosten blev riktigt dyr i förhållande till vad som erbjuds.

Tack X6613IAj

Bästa Jacob,
Tack för att du tagit dig td att utvärdera oss.
Anledningen till att du lade in kortuppgifter är för att garantera bokningen, betalning sker på plats om du inte valt en förbetald bokning.
Jag beklagar att vi inte informerade om frukosten.
Hör gärna av dig om vi kan göra något för dig.

Med vänliga hälsningar,