2 personer tittar på det här hotellet
Expedia.com126 US$
Orbitz.com126 US$
ZenHotels.com140 US$
Omdömet skrevs 11 maj 2021

Nöje var bara på en liten lördag till söndagstripp, kommer komma tillbaka. Fint hotell, bra utsikt, bra säng och väldigt bra service över lag. Tänjer ta med mig mamma inom kort och detta Hotel var perfekt läge på.

Tack Lindfors64
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2021

Bästa Lindfors64,

Tack så mycket för att du valde att bo hos oss och tack för att du tog dig tiden att betygsätta hotellet online! Vi uppskattar det verkligen!

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 11 maj 2021

Bokade via hemsidan och fyllde i kortuppgifter, antog då att betalningen skulle dras men det skulle ändå betalas på plats. Trodde att frukost ingick när jag bokade men det gjorde det tydligen inte vilket personalen inte uppmärksammade oss på vid incheckning utan det fick vi veta morgonen efter vid frukosten. Fick mail om incheckning online vilket såklart är super, bara att formuläret som länkades var på danska. Rummet var riktigt fint men har aldrig haft så mycket krångel med en hotellbokning någonsin. Frukosten blev riktigt dyr i förhållande till vad som erbjuds.

Tack X6613IAj

Bästa Jacob,
Tack för att du tagit dig td att utvärdera oss.
Anledningen till att du lade in kortuppgifter är för att garantera bokningen, betalning sker på plats om du inte valt en förbetald bokning.
Jag beklagar att vi inte informerade om frukosten.
Hör gärna av dig om vi kan göra något för dig.

Omdömet skrevs 4 maj 2021

Från check in/out blev man väldigt bra professionellt omhändertagen. Ida, shabnam, samt två herrar som jobbade inom front desk väldigt hövliga och gjorde ett ”first impression”. Städerskan på vån 13, var absolut bland dem bästa jag har fått uppleva hur ett städat rum ska se ut och vill tacka henne stort och hoppas husfrun värdesätter hennes professionella sida enormt. Be er tekniker kolla med varför det utlöste magnetiska stöttar gång på gång rum ”1301” handtaget och hissarna oavsett vilken man var i. Men i helhet var det toppen och nära till stationen och centrala stan!

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack PEDI86
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2021

Bästa PEDI86,

Tack så mycket för dina fina ord, vi uppskattar det verkligen!
Jag ska frmaföra dina fina ord till resten av teamet och hoppas vi kan välkomna dig åter snart!

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Vi bodde i panorama rummet med fin utsikt. Härlig frukost till kl 12 på helgen! Trevlig personal, fint rum, mycket bra läge för en weekend i huvudstaden. Kan verkligen rekommendera detta hotell, utan tvekan!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Fredrik-Rangert

Bästa Fredrik,

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Trodde detta skulle vara ett lyxigt hotell. Bra läge, men ordinärt rum. Tråkigt bröd på frukosten. Kändes som bake off bröd. Äckligt kaffe på frukosten. Gymmet är trist och instängt (dålig luft). Ingen musik på gymmet. Helt OK hotell, men inte lyxigt.

Restyp: Reste ensam
Tack Alexandra S

Bästa Alexandra,

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta oss. Vänligen se svar genom mail och booking.com