4 personer tittar på det här hotellet
Trip.com
Orbitz.com136 US$
Destinia.com138 US$
Omdömet skrevs 4 maj 2021

Från check in/out blev man väldigt bra professionellt omhändertagen. Ida, shabnam, samt två herrar som jobbade inom front desk väldigt hövliga och gjorde ett ”first impression”. Städerskan på vån 13, var absolut bland dem bästa jag har fått uppleva hur ett städat rum ska se ut och vill tacka henne stort och hoppas husfrun värdesätter hennes professionella sida enormt. Be er tekniker kolla med varför det utlöste magnetiska stöttar gång på gång rum ”1301” handtaget och hissarna oavsett vilken man var i. Men i helhet var det toppen och nära till stationen och centrala stan!

• Restyp: Reste ensam
Tack PEDI86
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2021

Bästa PEDI86,

Tack så mycket för dina fina ord, vi uppskattar det verkligen!
Jag ska frmaföra dina fina ord till resten av teamet och hoppas vi kan välkomna dig åter snart!

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Vi bodde i panorama rummet med fin utsikt. Härlig frukost till kl 12 på helgen! Trevlig personal, fint rum, mycket bra läge för en weekend i huvudstaden. Kan verkligen rekommendera detta hotell, utan tvekan!

Tack Fredrik-Rangert

Bästa Fredrik,
Tack så mycket för att du valde att bo hos oss och tack för att du tog dig tiden att betygsätta hotellet online! Vi uppskattar det verkligen!

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Trodde detta skulle vara ett lyxigt hotell. Bra läge, men ordinärt rum. Tråkigt bröd på frukosten. Kändes som bake off bröd. Äckligt kaffe på frukosten. Gymmet är trist och instängt (dålig luft). Ingen musik på gymmet. Helt OK hotell, men inte lyxigt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste ensam
Tack Alexandra S

Bästa Alexandra,

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta oss. Vänligen se svar genom mail och booking.com

Omdömet skrevs 25 april 2021

Du får inte ta emot vänner utifrån hotellet efter klockan 22 men det är det minsann ingen som berättar. Istället får man betala 250 kronor för detta. Det vart en dyr vinflaska. Smutsigt badrum och usel hårtork. Frukostens bacon var iskall precis som äggröran. I övrigt hygglig frukost.

• Restyp: Reste ensam
Tack W60XSmichael
Front Desk , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Bästa W60XSmichael,

Tack för din feedback. Vi har svarat dig genom mail.
Du har inte blivit belastad för en extra person på rummet.

Omdömet skrevs 19 april 2021

Toppenläge, hade det mesta runt hörnet. Fräscht och god frukost. Underbar utsikt från vårt hotellrum mot vattnet och stadshuset. Gillade även storleken på rummet som kändes luftigt. Gillade även att det fanns en chromecast som som man kunde koppla upp sig mot.

Tack Nina B
Front Desk , Gästservice/reception på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2021

Bästa Nina,

Tack så mycket för att du valde att bo hos oss. Feedback från våra gäster är väldigt viktigt för oss i vår strävan att bli ännu bättre. Vi är mycket tacksamma över att du tagit din tid att utvärdera och ge synpunkter på din vistelse.

Bästa hälsningar,

Alexander Kayani Punna