Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med rena fräscha rum. Bodde på 16 vån med härlig utsikt. Härlig säng.
Supertrevlig personal. Har bara positiva upplevelser av hotellet. Kan rekommenderas och vi kommer absolut tillbaka.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Kjell A
StockholmWaterfront, Receptionist på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2018

Kära Kjell,

Tack så mycket för dina fina kommentarer och tack så mycket för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tiden att betygsätta hotellet online! Vi uppskattar det verkligen!

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,
Julia Axelsson
Front Desk.

Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Vi är supernöjda. Personalen var trevlig, rummet var både rymligt och fräscht. Det fanns badkar men jag hann tyvärr inte bada. Sängen var skön och vi sov som stockar. Frukosten var god och det fanns massor att välja på. En riktigt fin vistelse.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Martina G
StockholmWaterfront, Service Manager på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Hej Martina G,

Tack så mycket för att du valde att bo hos oss och tack för att du tog dig tiden att betygsätta hotellet online! Vi uppskattar det verkligen!

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,
Receptionen

Omdömet skrevs 9 juli 2018

Bor nästan alltid på detta hotell när vi är i Stockholm. Läget är perfekt när man kommer med tåg eller buss. Rummen är ljusa och fräscha, allt är rent och fint. Frukosten är utmärkt. Trevlig personal man känner sig sedd. Boendet känns lite lyxigt.

• Bodde här: juli 2018, reste med vänner
Tack Magdalena_Jonsson

Hej Magdalena,

Härligt att höra att du väljer att bo hos oss, vi uppskattar att du tog din tid att skriva såna fantastiska ord om vårt hotell.
Hoppas du kommer tillbaka snart, och tveka inte på att höra av dig till mig direkt på nora.repser@radissonblu.com om jag kan hjälpa dig med framtida bokningar.

Vänliga hälsingar,

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par

Omdömet skrevs 9 juli 2018

Ligger perfekt om du anländer med tåg mitt i centrala Stockholm men ändå väldigt lugnt läge utan störande trafik. Rummet var rymligt med fin utsikt över Stockholms stadshus. Parkering var dyr men bra service (bilen lämnades till personal som också körde fram den på morgonen.) Frukosten var bra och det mest fanns.

• Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
Tack cgpet

Hej cgpet,

Tack så hemskt mycket för din review. Vi uppskattar att du har tagit din tid till att skriva så fina ord om vårt hotell. Kul att höra att du gillade utsikten, från våra Premium rum har du en fantastisk vy över riddarfjärden och stadshuset.

Kom tillbaka snart!

Hälsningar,