Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (5 322)
Filtrera omdömen
5 322 resultat
Medlemsbetyg
3 094
1 835
296
60
37
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 094
1 835
296
60
37
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
5964 av 5 322 omdömen
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Att komma till Waterfront är som att svepas in i en fräsch vårvind. Hög service av proffsig personal. Välskött, trivsamt och välkomnande! Godaste oxfilen jag ätit på länge. Frukosten hög klass. Förutom missödet med fruktsalladen var min vistelse en 10-poängare.

Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack MNJ09
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RdBluWaterfront, Guest service agent på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Fräsch vårvind är en fantastisk definition på vad vi på Waterfront vill upplevas som MNJ09, tack så jättemycket för den underbara beskrivningen.
Jag skall vidarebefordra din recension till resten av mina kollegor så att alla kan få ta del av den.
Vi ser alla fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång du har vägarna förbi Stockholm.
Bästa hälsningar, Kim

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 mars 2018

Fin och effektiv service, moderna rum. Kanske hade jag hoppats på en bättre utsikt än in i några kontorsrum i grannhuset. Men å andra sidan hade en annan i sällskapet utsikt mot en rulltrappa.
Frukosten är magnefik, känns nästan lite brittiskt "afternoon tea".

  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Pegen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RdBluWaterfront, Guest service agent på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Bäste Pegen, Tack för att du tagit dig tid till att utvärdera din vistelse hos oss. Jag blir mycket glad över att läsa att ni gillade vår frukostbuffé, den är verkligen magisk!
Det är verkligen tråkigt att se att du inte var nöjd med att ditt rum var allokerat mot en kontorsbyggnad. Tyvärr har vissa av våra standard rum den utsikten i kontrast till våra Business Class rum där samtliga rum har garanterad utsikt över vattnet. Så det kan jag varmt rekommendera att ni bokar nästa gång ni kommer till Stockholm.
Ha en fin dag.

Vänliga hälsningar, Kim

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Mycket bra betjäning. Snabba svar vid mailkorrespondens. Inga problem med t ex tidig incheckning, förvaring av bagage etc.
Underbara rum och sängar!! Frukosten är så otroligt tilltagen och mycket god! Trevlig bar!

Tips för att välja rum: Välj Superior rum, högt upp, om du vill ha fin utsikt över Riddarfjärden/Stadshuset
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack kersax
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RdBluWaterfront, Manager på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2018

Bästa kersax,
Tusen tack för att du valde att bo hos oss och även skriva om oss här på TripAdvisor.
Härligt att se att du var så nöjd med din vistelse hos oss och uppskattade den.
Jag önskar dig varmt välkommen tillbaka en annan gång.
Bästa Hälsningar
Jessica Froby

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 mars 2018

  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
RdBluWaterfront, Manager på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 23 mars 2018

  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
RdBluWaterfront, Manager på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen