3 989 kr
Andreas G
Mörrum, Sverige

Grabbhelg i Stockholm

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 mars 2024från mobil enhet
Fantastiskt trevligt hotell, med väldigt fina rum och otroligt sköna sängar. Hade rum som vätte mot Norrmalmstorg men eftersom fönsterna var så väldigt bra ljudisolerade hördes inget av Stockholms muller.

Dock blev jag besviken på frukosten.
Dåligt utbud på ostar, skinka mm. Omeletten eller vad det nu var var under all kritik, samt frukostbullarna dom var så torra så de knappt var ätbara.

Ett STORT plus på frukosten var dock ert kaffe utbud!

Datum för vistelsen: mars 2024
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
Diego Gonzalez, Gästservice/receptionNobis Hotel Stockholm, svarade på det här omdömet
Svarade 5 mars 2024
Hej!
Stort tack för din feedback!
Vad fint att ni hade en bra vistelse överlag och beklagar verkligen angående din upplevelse vid frukosten.
Vi kommer titta på detta internt för att säkerställa att maten lever upp till förväntningarna!
Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka med förhoppningen att få gottgöra på de punkter som behöver förbättras.
Med Vänliga Hälsningar,
    5 401 kr
0.2 km från Nobis Hotel Stockholm
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 12 februari 2024

Otrevlig och outbildad service personal på frukosten. Beställde ägg benedict, fick en toastbröd med skina och ägg utan någon sås, när ja påpekade detta så petade servitören ( lång tjej med mörkt hår) i min talrik med sitt finger och visade mig en prick som skulle föreställa sås. Hon kom tillbaka med samma talrik från köket, denna gången hade de dränkt talriken med sås bara för att jävlas. Detta var det mest absurda jag har varit med om. Aldrig mer!
För övrigt:
Otroligt små rum med väldigt små sängar och obekväma kuddar. Fullt med äckliga fläckar på badrumsgolvet redan när vi checkade in och de fanns kvar även under vår vistelse på 3 dagar. De byter bara handdukar inget mer. Inte värt pengarna, detta är intget 5 tjärningt hotell!

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack mariis22
Diego Gonzalez, Gästservice/reception på Nobis Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2024

Hej,
Stort tack för att du tog dig tiden till att ge oss er feedback.
Vi beklagar verkligen att ni lämnade oss med detta intryck på grund av händelserna ni nämner och vi kommer titta på detta internt omgående och säkerställa att våra rutiner följs.

Omdömet skrevs 8 februari 2024

Mycket bra upplevelse som vanligt på Nobis. Återkommande gäst som var här i jobbsammanhang. Bra service, trevligt rum och god frukost. Gymmet har det man behöver sett till utrymme och rent överlag på hotellet. Kommer tillbaka i maj för ännu en vistelse.

Datum för vistelsen: december 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Go59584221983

Hej!
Tack för er fina feedback och vi uppskattar möjligheten att välkomna er tillbaka i maj!
Vi ses då!

Omdömet skrevs 8 februari 2024

Jag älskar nobis. Bott där flera gånger! Underbart bemötande, fantastiska rum med allt som man behöver.
Balkong med utsikt över stan
Personal är verkligen 10/10
Frukostbuffén är otrolig, finns så mycket att välja mellan.

Room service 10/10

Datum för vistelsen: januari 2024
  • Restyp: Reste ensam
Tack Nomad64109224405

Hej!
Tusen tack för er fina feedback! Uppskattas enormt!
Ser fram emot att få välkomna er tillbaka!

Omdömet skrevs 7 februari 2024

Vi firade en 40-åring här med hela tjocka släkten. Mycket bra rum med otroligt sköna sängar.
Mycket trevlig service från allt från receptionen till restaurangen. Vi började med goda och snygga drinkar i loungen. Vi åt sedan en fantastisk sharing meny på restaurang NOI med vinpaket till. De två mindre barnen i sällskapet fick beställa mycket god pasta från Bistron. Servicen var outstanding, sommelieren var mycket kunnig och gav oss många bra tips.
Trots att det var en tisdag så var restaurangen full av gäster och det var en härlig atmosfär. Vi satt kvar in i småtimmarna för att sedan avsluta kvällen på Stureplan precis utanför.
På morgonen serverades en mycket bra frukost. Alla möjliga färskpressade juicer, mycket bra kaffe, allt var fräscht och inbjudande. Tack Nobis för ett oförglömligt dygn, vi längtar till att få komma tillbaka.

Rumstips: Kan verkligen tipsa om staycation här, kändes som att vi var bortresta.
Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Ioana A

Hej!
Stort tack för att ni tog er tiden till att ge oss er feedback och det är fantastiskt att ni hade det så bra!
Hoppas vi får välkomna er tillbaka snart!

Omdömet skrevs 2 februari 2024 från mobil enhet

Bästa läget i Stockholm! Personalen är mycket uppmärksam och trevlig. Frukosten är kanon med allt från pannkakor till hälsosamma drycker. Vi provade också att äta i bistron med några vänner vilket rekommenderas varmt! Alla var mycket nöjda!

Datum för vistelsen: december 2023
Tack PatrikB160
Guadalupe Banegas, Gästservice/reception på Nobis Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2024

Hej Patrik!
Stort tack för att du tog dig tiden till att ge oss feedback om er vistelse hos oss!
Härligt att ni hade det så bra och vi ser fram emot att få välkomna er tillbaka!
Guadalupe