Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personer tittar på det här hotellet
Booking.com
319 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-27
Boka nu, betala på plats
designhotels.com
320 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-27
Boka nu, betala på plats
ZenHotels.com
262 US$
Se erbjudande
Expedia.com318 US$
Hotels.com318 US$
Priceline319 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 854)
Filtrera omdömen
1 855 resultat
Medlemsbetyg
1 012
564
179
67
33
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 012
564
179
67
33
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 855 omdömen
Omdömet skrevs 4 april 2022 från mobil enhet

Perfekt läge. Fantastisk mat. Underbar personal.
Kan varmt rekommendera till parhelg eller för affärsresa.
Vi bodde i Superiorrum vilket var jättefint och rymligt
Älskade Byredo produkterna på rummet och underbart att kunna beställa äggröra à la minute.
Missa inte loungen, guldbaren och Noi

Rumstips: Missa inte signaturdrinken i Guldbaren
Datum för vistelsen: mars 2022
Restyp: Reste som ett par
Tack dansasthlm
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Aril S, Guest Services / Front Office på Nobis Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2022

Hej Dansasthlm,

Tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du har det bra när du bor hos oss!

Hoppas vi ses snart igen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 mars 2022 från mobil enhet

Bodde på detta fantastiska @nobishotelstockholm som ligger brevid Berzelii Park vid Norrmalmstorg i Stockholm, vilket passar perfekt om man vill gå på Berns eller en show på China teatern som ligger bqra några meter därifrån. Vi möttes först av en glädjespridande och proffessionell personal i deras stilfullt utsmyckade reception där vi fick välja vart vi ville bo beroende på önskemål kring ljudnivå. Deras hotellrum var mysiga, hade högt i tak och sköna sängar. Stort plus för golvvärmen i badrummet. Det enda vi reagerade på var den väldigt svala temperaturen i rummet som blev närapå kylig stundtals. I övrigt ett toppenfint hotell med en överlägsen frukostbuffé med mycket hemlagat och ett stort utbud av färskpressade juicer samt servering av te och kaffe vid bordet. Hit åker vi gärna igen!

Datum för vistelsen: mars 2022
Restyp: Reste med familjen
Tack SofiaEkBerggren
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Aril S, Guest Services / Front Office på Nobis Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2022

Hej Sofia,

Stort tack för ditt fina omdöme. Vi är himla glada att ni hade en bra upplevelse hos oss.

Du är alltid välkommen hos oss och hoppas att få se er snart igen.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 februari 2022

Första gången som jag bodde på Nobis Hotel. Rummet var dock väldigt lite för 2 personer. Bokade nog ett standard double om jag inte minns fel. Överlag, väldigt fint rum. Hade gärna sett att det var en längre kommod i badrummet eller mer "plats" för ens badrumsprylar, blev väldigt trångt på den lilla kommod som fanns. Hotellets läge var kanon och passade oss perfekt som ville shoppa och njuta av god mat och härliga promenader runt djurgården. Trevlig och hjälpsam personal, god frukost. Kan varmt rekommendera.

Rumstips: "Standard double" är ett väldigt lite rum. Jag hade bokat alternativet större om jag ska bo där igen.
Datum för vistelsen: oktober 2021
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack annamicaelah
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
James Yip, Guest Services / Front Office på Nobis Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2022

Hej Micaela,

Tack för ditt fina feedback.

Vi erbjuder två kategorier i dubbelrum och det stämmer att ena den ena är mindre. Våra rum är olika storleksmässigt vilket innebär att det begränsad med utrymme i de minder rummen. Vi kan däremot alltid inreda med fler skåp vid efterfrågan.

Hoppas vi ses snart igen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 november 2021

Ett generellt väldigt bra hotell.
Men ett otroligt minus när man fastar i hissen och sitter fast där i 20 minuter innan de lyckas få upp dörren. Och det är kanske sånt som kan hända. Men när man ej får en ursäkt, ej ett förlåt eller liknande för att en familj med barn sitter där och en person med diabetes sitter fast där. Det är skandalöst. Saker kan hända men hur man sedan tacklar det som skett är skillnaden på bra eller dåligt. Och detta hanterades riktigt dåligt.

Datum för vistelsen: november 2021
Restyp: Reste som ett par
Tack PerMattssob
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Aril S, Guest Services / Front Office på Nobis Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2022

Kära Per,

Tack för att du skriver till oss!

Det som har hänt er låter verkligen inte roligt, vi är hemskt ledsna att er upplevelse hos oss inte var som förfäntad.
Vi tar till oss och jobbar på att förbättra våra rutiner när det gäller säkerheten och idag är vi även medlemar på SafeHotels.

Kontakta gärna oss vid tillfälle så kan vi berätta mer om hur vi jobbar idag men också vill vi höra mera från dig! .

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 november 2021 från mobil enhet

Jag har bott på Nobis ett antal gånger och uppskattat det. Den här gången blev det dock för mycket problem för ett femstjärnigt hotell.

När vi kom till hotellet var det kaotiskt utanför med bilar och bussar. Parkeringslösningen var strulig.

Incheckningen gick bra, trots att det var mycket folk. Vi fick dessutom hjälp att boka ett bord i baren, vilket vi uppskattade!

Rummet var luftigt och fint. Dock var det strax ovanför baren som spelade musik till 01.00 på lördagar. Jag har dessvärre erfarenhet av flera rum på Nobis som varit långt ifrån tysta på helgerna. Detta är ett observandum! Önskar man lugn och ro måste man säkerställa det när man bokar.

Frukosten var fullständigt kaos! Långa köer och slut på mat. Medarbetare gjorde sitt bästa, men de var för få och det fanns inte bord till alla. Misstänker att det beror på att vi kom ner vid 10.00 på en lördags morgon, men för ett femstjärnigt hotell är det inte acceptabelt. Det behövs en bättre frukostlösning!

Och slutklämmen på vår upplevelse var när vi fick vänta 40 min på vår bil.

Ingen skugga ska falla på medarbetarna, som gjorde sitt bästa. De hade bara inte rätt förutsättningar. När vi checkade ut fick jag en mindre kompensation, vilket var bra.

Jag var dock i grunden inte intresserad av en kompensation, utan en bra hotellupplevelse.

Jag hoppas att mitt omdöme här kan leda till förbättringar på hotellet så att jag kan återvända som nöjd gäst.

Rumstips: Be om ett tyst rum!
Datum för vistelsen: november 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack frutretten
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Aril S, Guest Services / Front Office på Nobis Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2022

Kära gäst,

Tack för att du tog tid att skriva till oss. Vi jobbar varje dag med att förnya och förbättra våra rutiner trots att dessa ibland brister.


Vi vill att ni självklart ska trivas hos oss när ni är på besök. Skriv gärna till oss om ni vill ge oss en chans till så kommer vi gärna hjälpa er trivas denna gång.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen