Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com257 US$
eDreams256 US$
designhotels.com257 US$
Orbitz.com257 US$
Travelocity257 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Nobis levde upp till våra förväntningar och mer därtill.
Man möts av en trevlig personal i receptionen, rummen är slående vackra och frukosten va magisk! (trots Corona)
Min mamma sitter i rullstol och behöver därför lite extra hjälp, vi pratade med hotellet inför och de lovade hjälpa till med de som de kunde. Sagt och gjort, på rummet som va större än bokat, stod även en ordentligt duschstol i badrummet, inga trösklar, stor dusch och hjälphandtag. Extra assistans fick vi även från receptionskillen när vi skulle ta hissen till gatuplan.
Hon kunde inte vara nöjdare och happy mom, happy family! :)
TACK Nobis och all personal för ett så fint bemötande och all extra service!
Ni är absolut hotellet min mamma och pappa kommer bo på när de vistas i Sthlm!
Vi övriga två familjer fick även vi väldigt fina rum med marmor från golv till tak i badrummet, en oförskämd skön säng och en magisk utsikt!
Rekommenderas varmt!

Rumstips: Be om hjälp vid HCP behov, de kan hjälpa dig 100%
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Almgren123
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Otroligt nöjda med Nobis överlag.
Bra service, klockrent läge, jättefint rum, bra frukost där rådande omständigheter tillämpades jättebra utan att du som gäst nämnvärt märkte det.

Boende för nästa besök är givet!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Andreas1233456uu
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Bodde tre nätter på Nobis. Servicen är suverän, rummen mycket fina, läget är det bästa i Stockholm och frukosten är väldigt bra. Åt middag på hotellet - långt över förväntan. Jag rekommenderar starkt detta hotell!

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Omid E
Omdömet skrevs 7 juni 2020 från mobil enhet

Vi var där för en fotografering eftersom inredningen är stilren med harmoniska färger. Ljuset faller väldigt vackert in både i lobbyn och rummet med dess stora djupa fönster. Dessutom finns det en fantastisk innergård med glastak och snygga lounge-möbler. Personalen gav oss bästa tänkbara service i alla lägen och uteserveringen hade fin kvällssol. Ett nytta favorithotell i Stockholm!

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack cljung123
Omdömet skrevs 4 juni 2020

Vi stannade 1 natt och det var riktigt härligt. Fint och rent rum med härlig och skön säng och mycket fint badrum. Frukosten var riklig och personalen var väldigt hjälpsamma. Med kronjuvelen tyckte vi ändå var loungen som var riktigt mysig med skön bakgrundsmusik, många val på drinkar och även här trevlig personal. Rekommenderar varmt.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack jolu1118