“Genomtänkt, snyggt och så gott!”
Omdöme om Kniv & Kavel

Kniv & Kavel
Rankad som nr 1 753 av 3 384 Restauranger i Stockholm
Område: Hägersten-Liljeholmen Område
Område: Hägersten-Liljeholmen Område
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Ett ställe värt en rejäl omväg. Ofta fullsatt. Hit vill en återkomma många gånger, för maten men lika gärna för eftermiddagsfika med underbara bakverk och ljuvligt bröd. Trivsam atmosfär och proffsig service.

Datum för besöket: december 2019
Tack nettannorberg
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Den lilla lokalen var fullsatt när vi kom och vi blev placerade i ändan på disken precis bredvid kocken, kändes hemtrevligt! Jag åt fisktartar till förrätt och pasta med kantareller till varmrätt, väldigt gott till vettiga priser. De har eget bageri och förutom ett underbart surdegsbröd som vi åt medan vi väntade på maten köpte vi med oss frallor hem till nästa dags frukost och även varsin crulle - korsning mellan croissant och bulle.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 2angelicah
Omdömet skrevs 10 juni 2020 från mobil enhet

Datum för besöket: juni 2020

Resenärer som tittade på Kniv & Kavel tittade också på

Besökt Kniv & Kavel? Berätta vad du tyckte!