“Fantastiskt god thai mat.”
Omdöme om Ma-Now

Ma-Now
Rankad som nr 984 av 3 385 Restauranger i Stockholm
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Uteservering
Område: Östermalm

Vi valde nr 10 " PAD CHOO CHEE" en av oss valde med biff och den andra med tigerräkor.
Regäla portioner som smakade perfekt.
Personlen var också mycket trevliga

Datum för besöket: maj 2021
Tack 848marie

Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Vänlig och snabb service och stans bästa priser. Vällagad mat från grunden. Brukar vara rätt dålig kyckling i thaikiosker, men inte här inte. Räcker lätt till två normala portioner.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack anders_370
Omdömet skrevs 7 mars 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god thaimat! Generösa portioner som oftast räcker till en matlåda dagen efter. Dessutom till ett riktigt bra pris.

Datum för besöket: mars 2020
Tack GJosefineG
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Ma Now ligger lite gömd i en liten kiosk, men då man väl har hittat den kommer man nog alltid tillbaka för mera thai-käk. De har många olika alternativ där man kan välja mellan kycking, kött eller räkor. Min favorit är Pad Thai, med räkor.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 99johanr
Omdömet skrevs 17 november 2016 från mobil enhet

Riktigt genuin god smak tillagade av härliga personal. Trevligt bemötande och snabbt vid take away. Toppen bra. Dr snålar inte på chilli för de som tål lite mer.

Datum för besöket: november 2016
Tack Piyalicious

Resenärer som tittade på Ma-Now tittade också på

Besökt Ma-Now? Berätta vad du tyckte!