“Fräscht och helt okej!”

Rankad som nr 1 290 av 3 433 Restauranger i Stockholm
Kök: Mongoliskt
Område: Vasastan
Område: Vasastan

Helt okej! Fräscha råvaror erbjöds till den mongoliska barbequen och salladsbuffén var väl tilltagen. Oengagerad, men inte på något sätt otrevlig personal. Betydligt bättre än många andra restauranger med samma koncept, så en stark trea. Perfekt alternativ för oss med barn och tonåringar, som kan välja mellan många rätter.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack martinabergman

Omdömet skrevs 12 maj 2021

En väldigt bra och stor buffé med många olika val av mat. Från kyckling till frukt och sushi och mycket mer. Jag och mina vänner tyckte att det var väldigt bra.

Värd att besöka igen!

Datum för besöket: maj 2021
Tack JonteHero
Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

En riktigt stor buffé med mycket mat att välja på. Dem har sushi, färdiglagad mat, dessert som glass, godis och friterad banan med sirap. Dem har också rå mat som olika grönsaker, kött, kyckling, fisk, räkor, lamm, entrecote osv. Maten steks vid ett hörn och man kan se allting. Det kostar 170 per person vid kvällstid vilket är helt ok.

Datum för besöket: december 2019
Tack Natalieshahbazian
Omdömet skrevs 3 november 2019

Trots att billig buffe absolut helt värt sitt pris med tanke på utbud och variation. Såklart inget dejtingrestaurang utan en restauranf´g att äta gott och blir mått. Rekommenderas

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Hannu L
Omdömet skrevs 4 juli 2019

Trevlig personal, god vällagad lunchbuffe men rekomenderar Middags buffen då den även innehåller en wook som man plockar ihop själv för att sedan tillredas av kocken, bra råvaror och vällagat.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 120lennartw

Resenärer som tittade på KINA MUREN tittade också på

Besökt KINA MUREN? Berätta vad du tyckte!