Öppet i dag: 09:00 - 23:00
Spara

Google
Sätt du kan uppleva Fotografiska på
från 59,11 US$
från 68,76 US$
från 29,32 US$
från 65,14 US$
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Ganska bra utställningar i fantastiska lokaler. Tog sen en matbit och dricka på deras uteservering med utsikt över Djurgården och Gamla Stan. Trevlig personal.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack GuyFromStockholm
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Det var väldigt intressanta utställningar
när jag var där. Museet ligger väldigt fint och även innermiljön är mycket tilltalande. En helt underbar presentbutik där man kan hitta annorlunda presenter.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack Mia N
Gabriela C, Guest Relations Manager på Fotografiska, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2020

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Vi tog först ett par drinkar i baren för att sedan förflytta oss till restaurangdelen för lite käk, det var helt omöjligt att få kontakt med personal om man inte stod precis bredvid (vilket är svårt i corona-tider).
Det verkade vara mycket personal för få gäster men kunde ändå inte klara av att hålla koll på de få som var där. Maten var absolut god när man väl fått beställa och fått sin mat, fick tyvärr vänta så länge på att beställa efterrätt att vi struntade i det.

Personalen ansåg det viktigare att snacka med varandra än att bry sig om sina gäster... Gör om, gör rätt!

Tack lensara

Hej!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och så här ska det så klart inte gå till!
Får jag be dig maila till info@fotografiska.se så vi kan komma fram till en kompensation som känns rätt för er!

Omdömet skrevs 18 juli 2020

Som museum gör Fotografiska sitt yttersta för att bjuda på upplevelser i världsklass - och de klarar av det. Stort och intimt samtidigt. Öppet och privat på samma gång.
Bra utställningar - L Greenfield är makalös - bra lunch, bra service mm.

Tack 981oskarg
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Mycket fina fotoutställningar. Man märker att visa år mer påkostade än andra men alla har sin charm. Har väldigt bra öppettider och i och med COVID-19 så behöver man boka på internet en slott på deras hemsida (90 min entré). Var lätt att hålla avstånd till andra besökare

Tack G6286MSjoelg