Öppet i dag: 09:00 - 01:00
Spara

Google
Sätt du kan uppleva Fotografiska på
från 58,50 US$
från 68,06 US$
från 28,87 US$
från 64,47 US$
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Ett måste för den fotointresserade men kan även vara ett vattenhål för den som gillar god mat och fika i en mysig miljö! Från restaurangen har du fin utsikt över vattnet och Stockholm.

Tack nordiclight72
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Besök på Fotografiska är aldrig fel även om just detta besök inte tillhörde den bättre upplevelsen jämfört med tidigare - smaken är som...!

1  Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 15 februari 2020

Var på Fotografiska för första gången med några vänner och såg en fantastisk fotoutställning som fotografen Erik Johansson hade. Det var även fler som hade utställning såsom Alex Prager. Kan verkligen rekommendera ett besök.

Tack 703bengtj
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Vi hade fått presentkort av en vän och passade på att nyttja det till entré och brunch en helg. Utställningarna var helt fantastiska! De är så duktiga att bygga upp stämning med ljus.
Brunchen var helt ok. Vissa rätter var väldigt lika varandra, så det saknades variation.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Kalassuzy
Gabriela C, Guest Relations Manager på Fotografiska, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2020

Vad roligt att ni var hos oss och kul att ni tyckte om utställningarna lika mycket som vi gör! Tack för er feedback, vi tar det vidare med ansvarig för mat och dryck! Varit välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 8 februari 2020

Lokalen ger bra utrymme till utställningarna. Så det gäller bara att hitta ett tillfälle eller utställning som är intressant. Restaurangen är värd ett besök, med bra mat och fin utsikt.

Datum för upplevelsen: mars 2019
1  Tack GourmetStockholm