“Paul Svenssons grönsaker levererar alltid ”
Omdöme om Fotografiska

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Det hållbara Sverige kan Paul verkligen och han kan få alla att äta grönsaker. För han vet hur de ska tillagas.

Våga prova dessa fantastiska grönsaker.

Kaffe är bland stadens bästa ♥️

Tack amandar442

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ellen von Unwerth var huvudutställningen vid besöket. Särskilt uppskattat av tjugoåringen med spektakulära foton. Min favorit var Zalene Muholi. Rekommenderas! Missa inte caféet och restaurangen som serverar väldigt god mat.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Rebecka J
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Fotografiska har ständigt spännande utställningar av mycket hög kvalitet. Dessutom finns det ett bra matställe i byggnaden om hungern skulle komma smygande. Byggnaden ligger mycket vackert utmed Stadsgårdshamnen.

Tack Siri5
Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Vi promenerade hit genom Gamla Stan, härliga vyer. 3 olika utställningar där Christians foton med otroliga hattar mm var det vi uppskattade mest. Väldigt mysigt:) Nästa gång stannar vi för att äta. Det såg både trevligt & gott ut:)

Tack Sabina_B_700
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Jag har besökt Fotografiska vid ett ántal tillfällen, och är man intresserad av konst, fotografi eller bara en tänkvärd upplevelse så är det värt att komma hit.
Priset är ändå rimligt, lite mer än en biobiljett.
Utställningen förändra uder året så håll koll, det finns även seminarier och utbildningar. Dessa har jag ännu inte provat.
Denna gång tre separata fotografer, vilka verkligen gav mersmak.
-Christian Tagliavini,Zanele Muholi och Ellen von Unwert

Tack cmv_nordahl

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!