Öppet i dag: 10:00 - 20:00
Spara

Google
Sätt du kan uppleva Fotografiska på
från 20,89 US$
från 32,45 US$
från 66,28 US$
från 30,60 US$
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Detta är det klart bästa museet i hela Stockholms. De byter ofta utställning och hittar alltid fotografer som passar bra ihop.

Tack Mikael O
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Ambitiösa utställningar, vacker utsikt precis vid kajen, kul museishop, intressant (men just då stängd) restaurang inne och avslappnad drinkbar ute. Men varför så ineffektiv servering i kafeterian? Vi gav upp och letade oss ett annat näringsställe efter besöket.

Tack Pynde
Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

Väl värt ett besök både spontant eller planerat. Alltid RN fin promenad längs vattnet och alla båtar. Kan vara bra att kolla att den aktuella utställningen tilltalar dig. Om inte finns alltid basutställningen och den fina utsikten från café / restaurangen.

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack 483lenak
Omdömet skrevs 12 juni 2017

Gick för att se utställningen om hästar. Den omfattade bara bottenvåningen vilket var en besvikelse. Väldigt spretig utställning där det verkade vara viktigast att tala om vilka andra ställen konstnärerna ställt ut. Toaletterna på översta våningen var mörka och trånga men det var mysigt med frottehanddukar. Gick inte till café t då musiken var så högljudd.

Tack Ind G
Omdömet skrevs 12 juni 2017

Är man i Stockholm och ska på museum är detta ett måste. Finns en vacker utsikt högst upp vid fiket som man kan ta något gott att äta. Utställningarna varierar så klart men helt klart ett måste.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack rominam744