“Fattade inte riktigt grejen”
Omdöme om Fotografiska

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs april 19 2017

Fräscht ställe men vem vill kolla på massa bilder? Tydligen en väldig massa. Jag tyckte det var ganska trist. Torra cocosbollar av någon sorts vegantyp som inte var någon höjdare. Men det är bara jag.. Jag gillar delicato och Gröna lund. Det här med kultur alltså.. Inte min grej verkar det som, hur gärna jag än vill!

Tack Jonathan T

Omdömet skrevs april 19 2017 från mobil enhet

Vad var bäst? Utställningarna eller restaurangen?
Ointressant egentligen.
Utställningarna vi såg var intressanta, men förvänta dig inte dokumentärfotografi. Det är hög klass på foto - och mat.

Tack Sannegarden
Omdömet skrevs april 19 2017

Fotografiska är ett måste om du gillar bilder, känslor och upplevelser. Då utställningarna varierar kan du besöka fotografiska om och om igen. Du lär inte bli besviken. När vi besökte Fotografiska visades bland annatunderbara fotografier av Greta Garbo, svartvita foton av Nick Brandt. Kan varmt rekommendera fotografiska.

Tack smillanlillan2017
Omdömet skrevs april 13 2017 från mobil enhet

Fina miljöer och ofta bra utställningar. Ta en paus i med bra mat i baren eller restaurangen, har du lite tur får du plats med fin utsikt.

Tack Fredrik P
Omdömet skrevs april 12 2017 från mobil enhet

Igen och igen och igen. Att spendera några timmar här är en lisa för själen. Alltid spännande utställningar, alltid fantastisk utsikt på restaurangen och alltid god fika eller god mat.
Rekommenderas till alla kulturintresserade som kommer till Stockholm.

Tack Michael F

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!