“Alla utställningar!”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs april 11 2017

Otroligt bra utställningar! Fin butik med många bra saker att köpa, mycket bra att köpa presenter i. Ett presentkort på museet blev en bra present till en väninna. Restaurangen är toppen med en fantastisk utsikt över vattnet.

Tack Lotta W

Omdömet skrevs april 11 2017

Mycket bra centralt hotell med restaurang, pub och cafe, Rummet håller hög standard modern inredning. Cafeet är också där man serverar frukosten.

Tack KimtommyB
Omdömet skrevs april 10 2017

Har öppet klockan ett på natten så gå gärna dit på kvällen. Vilka utställningar som finns för tillfället påverkar naturligtvis vad du får se, men vi har varit där några gånger och utställningarna har varit av hög klass alla gånger. Hit kommer vi tillbaka.

Tack Per W
Omdömet skrevs april 10 2017 från mobil enhet

Välgjorda utställningar som beröring som besökare. Alltid aktuella frågor som ges ett perspektiv. Ett stopp i restaurang eller café får inte missas. Dag som kväll med utsikt över Stockholm.

Tack GunillaSigtuna
Omdömet skrevs april 10 2017 från mobil enhet

Härlig miljö som värt ett besök och avsätta tid för lunch med härlig utsikt.
Glöm inte att avsätta tid för att njuta av fotografiska.

Tack Ewa B

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!