“Öppet till klockan ett”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs 10 april 2017

Har öppet klockan ett på natten så gå gärna dit på kvällen. Vilka utställningar som finns för tillfället påverkar naturligtvis vad du får se, men vi har varit där några gånger och utställningarna har varit av hög klass alla gånger. Hit kommer vi tillbaka.

Tack Per W

Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Välgjorda utställningar som beröring som besökare. Alltid aktuella frågor som ges ett perspektiv. Ett stopp i restaurang eller café får inte missas. Dag som kväll med utsikt över Stockholm.

Tack GunillaSigtuna
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Härlig miljö som värt ett besök och avsätta tid för lunch med härlig utsikt.
Glöm inte att avsätta tid för att njuta av fotografiska.

Tack Ewa B
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Beläget precis vid vattnet är detta ett museum som är ett måste på Stockholmsbesöket.
När vi var där var det fyra utställningar som gav variation åt besöket.

Lennart Nilssons fotografier var en av utställningarna. Tyvärr var den alldeles för liten i vår smak. Vi hade förväntat oss många fler bilder av denne eminente fotograf.
Butiken är mycket trevlig och har en hel del intressanta saker att kika på.
Ett plus för kanske Stockholms fräschaste toaletter med personliga handdukar.

Lugn atmosfär från det stressiga utelivet.

Tack Pappabrun
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 8 april 2017 från mobil enhet

En väldigt god och välkomponerad brunch. Ett bord med mer frukosttema, ett bord med varmt och ett bord med efterrätter samt ostar. Fräscht, mycket grönt och gott! Trevlig och snabb service. Utsikten är fenomenal! Bra kombo med allt detta goda och utställningarna på museet. Går gärna tillbaka och rekommenderas varmt!

3  Tack Johanna G

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!