“Ett måste när man besöker Stockholm!”
Omdöme om Fotografiska

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs mars 13 2017

Ett litet men mycket trevligt museum, byter ofta utställningar och är lagom stort att gå runt på. Man kan öven njuta av god mat, öl eller en drink när man kommer högst upp och samtidigt avnjuta en fantastisk utsikt över Stockholm.

Tack Sandra C

Omdömet skrevs mars 13 2017

Detta är ett museum som drivs i privat regi. De har verkligen lyckats med sina utställningar. De är varierande och inspirerande på alla sätt. De man önskar är något för barn som får dem att intressera sig för fotografi...

Tack Ronnnskiboy
Omdömet skrevs mars 13 2017

Patrick Demarcheliers bilder engagerar. Spännande bilder som spänner över många årtionden av arbete. Bilder som speglar olika tidsepoker. Roligt men inte nytt att se Lennart Nilssons bilden. Jag undrar om det finns andra bilder man kunde visa...

Ren Hangs bilder är vackra men med något undantag lämnar den mig utan några större intryck.

PS. Appen måste bli mycket bättra för att man skall motivera en nerladdning... DS.

Tack Mikael K
Omdömet skrevs mars 13 2017 från mobil enhet

Har ätit på fotografiskas restaurang från à la vatten och det har allt varit bra. Nu testade vi brunchen och där finns mer att önska. Kändes som ett gäng praktikanter arbetade i matsalen. Dåligt påfyllda fat, tekoppar slut. Frågor blev obesvarade. Inget för en allergiker. Absolut inte prisvärt. 395:- hade varit bättre att ta en fika i caféet.

Tack Harriet Ö
Omdömet skrevs mars 12 2017

Det har varit lite svajigt med Fotografiska museets visningar de senaste två åren men de nuvarande utställningarna med Lennart Nilssond "Delar ur ett barn blir till, Cooper och Gorfer "I know not these my hands" 0ch Ren Hang "Human Love" är strålande bra.
Missa inte möjligheten att se dem!

Tack Göran H

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!