“Fotografiska nuvarande utställningar imponerar”
Omdöme om Fotografiska

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs mars 12 2017

Det har varit lite svajigt med Fotografiska museets visningar de senaste två åren men de nuvarande utställningarna med Lennart Nilssond "Delar ur ett barn blir till, Cooper och Gorfer "I know not these my hands" 0ch Ren Hang "Human Love" är strålande bra.
Missa inte möjligheten att se dem!

Tack Göran H

Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Mycket god och fin mat, har allltid varit supernöjd med alla mina besök på fotografiska! Lägger framför vattnet höjer såklart hela upplevelsen!

Tack Lisa j
Omdömet skrevs mars 8 2017

Riktigt god mat och bra service. Roliga mellanrätter i grilltema. Kommer definitivt gå tillbaka nästa sommar!

Tack 0_Maja_0
Omdömet skrevs mars 7 2017 från mobil enhet

Hade en kväll över efter en kurs och besökte museet. Fin byggnad både utvändigt och invändigt och utställningarna ger verkligen fokus på fotografierna. Bra balandning på utställningarna och inspirerande om man är fotointresserad i övrigt så är det fantastiskt vackra bilder.

Tack NiclasC
Omdömet skrevs mars 5 2017

Mysig miljö. Bra bilder. Gott fika. Bra service hos personalen.
Fantastiska vyer från restaurangen. Jättegott fika. Intressanta utställningar. jag kommer definitivt återkomma!

Tack Annika_E1972

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!