“Fantastiskt ställe i sommarstockholm”
Omdöme om Fotografiska

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs mars 8 2017

Riktigt god mat och bra service. Roliga mellanrätter i grilltema. Kommer definitivt gå tillbaka nästa sommar!

Tack 0_Maja_0

Omdömet skrevs mars 7 2017 från mobil enhet

Hade en kväll över efter en kurs och besökte museet. Fin byggnad både utvändigt och invändigt och utställningarna ger verkligen fokus på fotografierna. Bra balandning på utställningarna och inspirerande om man är fotointresserad i övrigt så är det fantastiskt vackra bilder.

Tack NiclasC
Omdömet skrevs mars 5 2017

Mysig miljö. Bra bilder. Gott fika. Bra service hos personalen.
Fantastiska vyer från restaurangen. Jättegott fika. Intressanta utställningar. jag kommer definitivt återkomma!

Tack Annika_E1972
Omdömet skrevs mars 4 2017

Ett utmärkt ställe en regnig dag i Stockholm. Inne möts man av en varm och mysig miljö med gott om tid till eftertankar.

Tack Lasse H
Omdömet skrevs mars 3 2017 från mobil enhet

Fantastiskt museum som byter utställningar regelbundet. Är hör många gånger per år. Otroligt generösa öppettider. Missa inte att äta på restaurangen.

Tack Mariette V

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!