“Mycket sevärda utställningar just nu på fotografiska”
Omdöme om Fotografiska

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs juni 30 2016

Greta Garbo utställningen och Brian Adams utställningen just är mycket sevärda då detta är både historiska dokument och mycket vackra svartvita fotografier av bästa snitt.
Som medlem i Fotografiska tycker jag det har varit för mycket både dyster och exprimiella utställningar de senaste två åren

Tack Göran H

Omdömet skrevs juni 29 2016 från mobil enhet

Första gången. Fantastiska utställningar, Nick Brandts utställning "inherit the dust" lämnar ingen oberörd, sorgligt men viktigt! Bryan Adams "exposed" riktigt bra och spännande med kändis som fotar kändisar i utlämnande bilder. Hannah Modigs " Hurricane season, helt ok. Åke Ericsons " "non grata" om romers situation i Europa riktigt bra och som grädde på moset en utställning med den vackra, mystiska och stora Greta Garbo. Wow jag är verkligen imponerad, hit ska jag vid varje Stockholmsbesök!!! Fint café, fik, restaurang, toalett med egna små handukar är ett plus. Bäst i Stockholm enligt mig, tack!

Tack Malin N
Omdömet skrevs juni 27 2016 från mobil enhet

Så fint bevarat och vilka underbara utställningar! Restaurangerna är av världsklass och man får en riktig smakupplevelse! Ett måste när man är i Stockholm!

Tack Cami1973
Omdömet skrevs juni 22 2016 från mobil enhet

Ett måste för alla konst och fotointresserade! Alltid olika utställningar att se och dom har även café och restaurang på plats! Väl värt ett besök!

Tack Stefan F
Omdömet skrevs juni 22 2016 från mobil enhet

Gick dit speciellt för Nick Brandt utställningen, den andra som han har haft på Fotografiska. Blev inte besviken. Han är en mästare att berätta om verkligheten genom sin photokonst. Filmen är viktig att se också och ger en förklaring till varför bilderna har tagits på dessa platser i Afrika. Ett enormt arbete ligger bakom denna utställning. Miljön på Fotografiska är alltid välkomnande och tillåtande. Andra utställningar pågår samtidigt vilket leder till en mångfald av idéer och tankar. För inte missas när du är i Stockholm. Bra restaurang/café på översta våningen med fina vyer över till Djurgården och båtlivet.

Tack Janice K

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!