“Mycket poulärt och sevärt modernt fotografiskt museum”
Omdöme om Fotografiska

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs oktober 14 2015

Fotografiska museet i Stockholm är ett privat museum av hög internationell klass.
Fotoutställningarna skiftar under året och innehåller både klassiskt vackra fotografier men också fotografier som tar ut svängarna rejält. Klart sevärt och unikt i sitt slag i Stockholm. Se det!

Tack Göran H

Omdömet skrevs oktober 14 2015

Mycket trevligt museum, lagom stort så man hinner inte tröttna på tråkiga utställningar. Trevligt restaurang med fin utsikt.

Tack Mawiha
Omdömet skrevs oktober 11 2015 från mobil enhet

Världens största fotosamling. Hur mysigt som helst. Älskar och gå där. Bra resturang, ett måste att besöka om man är till sthlm.

Tack Andreas B
Omdömet skrevs oktober 11 2015 från mobil enhet

Allt beror naturligtvis på vilka utställningar som är aktuella men när vi var där var det två fantastiska (och en bra). Dessutom en välsorterad affär.

Tack Johan L
Omdömet skrevs oktober 10 2015 från mobil enhet

Väl värt ett besök! Alltid mycket bra utställningar och mycket fina lokaler och hus. Restaurang med mycket fin utsikt.

Tack Hippolina

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!