“Fotografiskt museum av hög klass”
Omdöme om Fotografiska

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs februari 18 2015

Trevligt fotografiskt museum av hög klass. Följer fotografiskt konst över hela världen. Lättillgängligt och modernt.

Tack Göran H

Omdömet skrevs februari 18 2015 från mobil enhet

Bra restaurang, lättillgängligt. Fina utställningar om man gillar fotografering.
Restaurangen utanför är mysig på sommaren.
Alltid bra och aktuella utställningar. Finns fina böcker, vykort och planscher att köpa i entrén.
Minus för att det är lite dålig luft i lokalen. Annars toppen.

Tack Jessica L
Omdömet skrevs februari 16 2015

Vackert museum som tyvärr ligger lite "off" om man ska gå dit. Hade sett fram mot en bit mat men desvärre var det fullt (, vi får skylla oss själva). Hissar fungerade inte.

Tack 283pellel
Omdömet skrevs februari 11 2015

Har varit här två gånger, värt ett besök. Kolla gärna upp vem det är som ställer ut då vi första gången kom till ett utställning som inte riktigt passade oss.

Tack mambia
Omdömet skrevs februari 3 2015

Fotografiska är ett mycket kreativt, spännande och givande muséum. Utställningarna gav oss mycket. Vi kommer snart tillbaka. Det här får ingen missa vid Stockholmsbesök

Tack Gothenburgers

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!