“Härlig atmosfär”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: Fotografiska är en internationell mötesplats om och för fotografi. Våra utställningar hör till Stockholms mest omtyckta sevärdheter. Hos oss kan du också lyssna på konserter, äta och dricka gott, gå en fotokurs eller arrangera ett event eller en konferens i en kreativ miljö. Välkommen!
Omdömet skrevs december 2 2014

Här är det bara att slinka in, ta en runda bland utställningarna, ta en fika eller äta en bit. Njuta av en härlig atmosfär.
Hit går jag ofta med årskort, prisvärt.
Rekommenderar nya restaurangen. Synd att den inte öppnar förrän 17.

Tack Harriet Ö

Omdömet skrevs december 2 2014

Oavsett vad som visas på Fotografiska är det värt ett besök för huset, utsikten, kaféet, mm. Gå dit via Mosebacke för utsikten och miljön.

Tack Mats P
Omdömet skrevs december 2 2014

Jag blir aldrig missnöjd när jag går till Fotografiska. Även om utställningarna hängs i samma lokaler varje gång så finns det ändå en ny stämning och känsla för varje samling bilder. Jag gillar omväxlingen på motiven och utställarna, från nyheter till mode, från misär till lyx.

Förutom själva utställningarna så har bistron Stockholms bästa panoramafönster!

Tack Angelika O
Omdömet skrevs november 26 2014

Intressanta utställningar och en härligt restaurang med bra utsikt. Beläget på ett lagom promenadavstånd från Gamla stan. Givet för alla som är fotointresserade eller bara gillar att bli hänförd av att se på bilder.

Tack LasseSthlm
Omdömet skrevs november 24 2014

Utställningarna är alltid spännande och välhängda. Lokalen är stor så kommer man på udda tid får man stort utrymme och kan se bilderna på håll. Det är mycket svårt att låta bli att handla i muséums-shoppen.

Tack Eva O

Resenärer som tittade på Fotografiska tittade också på

Besökt Fotografiska? Berätta vad du tyckte!