“Mycket god burgare”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Omdömet skrevs januari 5 2018 från mobil enhet

Åt lunch här på en helg. Stället var nästan helt fullt och atmosfären var trevlig. Jag åt en av de godaste burgarna jag ätit på länge. Kan rekommenderas.

Tack Swede1979

Omdömet skrevs november 26 2017

Såg fullt ut men detroniserad fram ett bord snabbt .
Vi åt fisksoppa burgare och asiatisk råbiff ( råbiffen är fantastiskt god , kan beställas stor eller liten )
Trevlig personal å helt ok miljö. Bästa läge sommartid !!

Tack Ingela J
Omdömet skrevs november 9 2017

Detta är verkligen ett ställe som jag skulle rekommendera för andra. Trevlig personal och bra mat. Är även perfekt om man vill ha avslappnat krog häng med bra musik och skön atmosfär.

Tack Alfie118117
Omdömet skrevs oktober 21 2017 från mobil enhet

Vi har redan för andra gången varit på Urban Deli i samband med en vistelse i fina huvudstaden. Redan första gången var vi jättenöjda med utbud, kvalité och atmosfär. Bägge gångerna har våra vänner hängt med och det fanns alltid större bord respektive det gick bra att flytta ihop några mindre bord. Kaffevariationerna smakar utmärkt och det fanns ett brett utbud att välja frukost. Gärna komma vi tillbaka!

1  Tack Kalinorbrause
Omdömet skrevs september 19 2017 från mobil enhet

Stimmigt ställe men musik och volym va ändå på en bra nivå så att man kunde käka en god middag och umgås med sina vänner. Maten var otroligt god! Personalen var jättetrevlig. Rekommenderas verkligen men tips är att boka bord!

1  Tack 27fridal

Resenärer som tittade på Urban Deli Nytorget tittade också på

Besökt Urban Deli Nytorget? Berätta vad du tyckte!