“God lunch”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Omdömet skrevs 26 november 2017

Såg fullt ut men detroniserad fram ett bord snabbt .
Vi åt fisksoppa burgare och asiatisk råbiff ( råbiffen är fantastiskt god , kan beställas stor eller liten )
Trevlig personal å helt ok miljö. Bästa läge sommartid !!

Tack Ingela J

Omdömet skrevs 9 november 2017

Detta är verkligen ett ställe som jag skulle rekommendera för andra. Trevlig personal och bra mat. Är även perfekt om man vill ha avslappnat krog häng med bra musik och skön atmosfär.

Tack Alfie118117
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Vi har redan för andra gången varit på Urban Deli i samband med en vistelse i fina huvudstaden. Redan första gången var vi jättenöjda med utbud, kvalité och atmosfär. Bägge gångerna har våra vänner hängt med och det fanns alltid större bord respektive det gick bra att flytta ihop några mindre bord. Kaffevariationerna smakar utmärkt och det fanns ett brett utbud att välja frukost. Gärna komma vi tillbaka!

1  Tack Kalinorbrause
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Stimmigt ställe men musik och volym va ändå på en bra nivå så att man kunde käka en god middag och umgås med sina vänner. Maten var otroligt god! Personalen var jättetrevlig. Rekommenderas verkligen men tips är att boka bord!

1  Tack 27fridal
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

En trevlig restaurang med mycket god mat. Vi åt flankstek med rökt avokado. Något helt nytt gör mig mycket gott kan verkligen rekommendera det.

1  Tack Mia L

Resenärer som tittade på Urban Deli Nytorget tittade också på

Besökt Urban Deli Nytorget? Berätta vad du tyckte!