“En liten bar som ligger lite”
Omdöme om A bar called Gemma

A bar called Gemma
Rankad som nr 750 av 3 338 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

En liten bar som ligger lite anonymt, men innehållet är tiptop. Alltid fantastiska drinkar och en drinkmeny som byts ut regelbundet. Bordsservering och personlig service.

Musiken är alltid väl avvägd och förhöjer kvällen.

Det är proffs som gör dina drinkar här!

Tack Tellusbo

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

En riktigt trevlig cocktailupplevelse i hög internationell klass. Bra atmosfär och trevligt bemötande. Stor variation på drinklistan och det arbetas på detaljerna. En bubblare i toppnivå bland Sveriges cocktailbarer. Ger mersmak.

Tack Ulf D
Omdömet skrevs 7 juli 2020

Underbart ställe med fantastiska drinkar! Finns ingenting att klaga på! En härlig drinkmeny och superduktiga bartenders! Kommer att komma tillbaka flera gånger!

Tack Sophie75
Omdömet skrevs 5 mars 2020

Eftersom att baren är såpass liten kan det inte undgå att man träder in. Men man blir snabbt bemött av en bartender och därefter fortsätter den familjära känslan. Mycket trevlig service som uppvaktar under hela kvällen. Det finns ett sortiment som passar en informellt umgänge med vänner alldeles utmärkt. Menyn är avskalad till den grad att det endast finns en IPA, men den IPAn smakar otroligt gott. Det som finns utvalt på menyn är alltså noga utvalt. Nästa gång jag ska förtära alkohol är detta stället jag kommer gå till. Det passar både vännen, kollegan, föräldern och dejten. Dessutom spelas det grym musik, är du snäll får du spellistan;)

Datum för besöket: mars 2020
Tack sofiamaren
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Jättebra service & otroligt goda drinkar.
Blev väldigt bra bemött utav personal och lokalen var mysig.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Chaimungkhun

Resenärer som tittade på A bar called Gemma tittade också på

Besökt A bar called Gemma? Berätta vad du tyckte!