Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
First Hotel Kungsbron
Hotell i närheten
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
263 US$
181 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
213 US$
148 US$
ClarionCollection
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
129 US$
125 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
102 US$
91 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
210 US$
91 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 109 US$/natt.

Vi analyserar priser över en 60-dagarsperiod och jämför ditt val med genomsnittspriset på liknande vistelser för att säkerställa att du får bästa möjliga erbjudande.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)
183 US$
132 US$
Clarion Hotels
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 152 US$/natt.

Vi analyserar priser över en 60-dagarsperiod och jämför ditt val med genomsnittspriset på liknande vistelser för att säkerställa att du får bästa möjliga erbjudande.

Nordic Light Hotel(Stockholm)
273 US$
153 US$
Preferred Hotels
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
236 US$
80 US$
Hotel Birger Jarl
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
192 US$
138 US$
ClarionCollection
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Grand Hotel(Stockholm)
444 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
Omdömen (613)
Filtrera omdömen
613 resultat
Medlemsbetyg
98
248
180
59
28
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
98
248
180
59
28
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
135140 av 613 omdömen
Omdömet skrevs 11 april 2012

Mycket lätt att hitta till hotellet som är nytt och fräscht. Jag och min dotter på 10 år bodde i ett rum med fönster ut mot järnvägen men stördes inte av några ljud. Skönt med närheten till centralen. Hade varit trevligt med en bar eller restaurang. Frukosten (95 SEK) var undermålig så gå till ett fik och spendera pengarna på frukost där istället.

  • Bodde här: april 2012, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack MrsR-Sweden
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 februari 2012

Ingen mobiltäckning på rummet vilket gjorde att man var tvungen att gå upp på entreplan för att kunna prata och surfa. Dom jobbade på en lösning så förhoppningsvis blir det bättre. Svårt att reglera värmen när man inte kan öppna ett fönster.

  • Bodde här: februari 2012, reste i arbetet
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Haffe63
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 januari 2012

Vad ni än gör, undvik detta ställe. Förutom att rummen är klaustrofobiska är ledningen ohederlig. Jag hade betalat extra för att få ett rum med fönster. Blev lite förvånad vid incheckning över att man skulle gå ned till rummet och för att frukost inte ingick i priset. Men det var ingenting mot chocken över rummet. "Fönstret" gick inte att öppna, fastmurat, och vette ut mot en byggcontainer. Luften var kvalmig trots att en fläkt surrade ilsket. En mycket obehaglig känsla. Gick direkt till receptionen och bad vänligt att få lämna tillbaka rummet. Men det gick inte för sig. VIsst fick jag lämna tillbaka rummet, men pengarna kunde jag glömma. 1200 kronor för ingenting!!! Jag har aldrig varit med om något liknande.

  • Bodde här: januari 2012, reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
6  Tack Viking-Gandalf
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 september 2011

Då vi var ett större sällskap var det svårt att hitta rum till oss alla på ett och samma hotell. Nu är det inte svårt att förstå varför det fanns plats på just det här hotellet, de lär åtminstone inte ha några återkommande gäster.

Vid incheckningen frågade någon när frukosten serveras och vi fick då veta att frukost inte ingår. Till sist blev det i alla fall klarlagt att frukost skulle ingå i vår bokning samt att vi alla skulle ha rum med fönster. Det saknas tydligen i de flesta av rummen.

Rummen ligger i källaren och när jag drog ifrån gardinen i mitt rum tittade jag rakt in i omklädningsrummet på en byggbarack.

Hotellet saknar fullkomligt charm och påminner mest om de lägre däcken på en Finlandsfärja. Rummet var marginellt större än en hytt på en sådan båt. Det var ämnat för två, men jag disponerade det lyckligtvis ensam. Med två personer i rummet hade det blivit riktigt trångt. Möbleringen är verkligen basic. Den enda stolen i rummet var trasig och gick inte att sitta på. Skrivbordslampans kontakt var delvis sönderbruten och hade eventuellt varit farligt att ansluta den till vägguttaget, så jag avstod.

Men det värsta av allt är servicen som helt enkelt inte existerar på detta hotell. När jag börjat ta mat kom en tjej fram och frågade efter lappen. Jag ställde mig frågande till vad hon menade, men hon fortsatte att fråga efter lappen utan att förklara vidare. Till sist tog hon min bricka och så att jag måste gå till receptionen för att hämta en lapp. Väl där fick jag veta att alla gäster som ska äta frukost får en liten orange lapp vid incheciningen. Det hade man lyckats missa att ge ett tiotal av oss. Kvinnan i receptionen bad inte ens om ursäkt. Jag återvände till frukostmatsalen där tjejen som frågat efter läppen bokstavligt talat slet den ur min hand innan hon gav mig tillbaka brickan med mat som hon tagit. Fortfarande ingen ursäkt.

Vistelsen på Kungsbron är definitivt den värsta hotellupplevelse jag haft och jag vill starkt varna andra för att begå misstaget att boka rum där.

  • Bodde här: september 2011
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack Brunkulla
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 september 2011

Fullt medveten om att detta hotell inte är ett lyxhotell men även i medelsegmentet finns det definitivt bättre alternativ. Frukosten är klart sämre än medel med ett mycket begränsat utbud( Den färska apelsinjuicen var dock kanon).
I badrummet så rann vatten ut över halva rummet när man duschade.
Rummet inkl. badrummet var för övrigt adekvat.
Rummet städades mycket sent ca. 16.00 två av dagarna.
Receptionen var inte otrevlig men inte heller perfekt. Läget på hotellet är dock utmärkt

  • Bodde här: september 2011, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack antehuga
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen