“Fantastiskt ställe.”

mån 14/10
20:00
Rankad som nr 90 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Åt dagens lunch en lördag. Makalös god mat vi var tre personer som valde olika rätter. Kalventrecote kunde inte göras bättre, smälte som smör i munnen. Pizzan var gudomlig, och fisksoppan makalös god. Återvänder med glädje till Er, fantastiskt trevlig personal, service av hög klass. TACK för en fantastisk upplevelse.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Lenpet6

Ett besök hos Darko och hans personal är en härlig upplevelse för kropp och själ! Maten, drycken, lokalen, den familjära atmosfären.....allt av högsta klass! Rekommenderas varmt och vi är snart tillbaka.

Tack Departure729094

Ligger bra i gamla stan, är trevligt inredd och har god mat. Testade deras brioche som var jättegod med smaskiga sötpotatisfries till. Att doppa i tryffelmajonäs var beroendeframkallande! Kul också med flera rätter med vilt som ingrediens!

Tack NNos

Mycket trevlig personal. Helt fantastiska pizzor och en mysig uteservering där man kan titta på människorna som strosar förbi.

Tack 656karinf

Middag med vuxna dottern och vilken pärla detta ställe är!!
Mycket trevlig personal med bra service. Pastan var superb och vinet väl anpassat till våra matval. Vi kommer tillbaka!

Tack L785GKrobertl

Resenärer som tittade på Portofino tittade också på

Besökt Portofino? Berätta vad du tyckte!