“Total Upplevelse.”

Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Uteservering, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 16 maj 2018

En fantastisk kväll, otroligt proffisig personal, en matupplevelse över de vanliga, goda viner, allt var en toppen kväll kan rekommenderas till matälskare.

Vi från - Skåne/Spanien

1  Tack Pastora2014

Omdömet skrevs 11 april 2018

Mycket bra mat! Här finns en genuin känsla av lyx! Maten har bra kvalité, vinerna är noggrant utvalda och kombon blir som len mandelmjölk i gommen!

Tack Miguel d
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi hade inte förbokat något bord utan chansade och vi hade tur. Det blev en fantastisk kväll med en fyrarättersmiddag och utsökta viner till. Personalen var mycket kunniga, trevliga och serviceminded. Rekommenderas!!

Tack klaraslena
Omdömet skrevs 15 mars 2018

Åter så måste jag tacka för mycket god mat, Var på en vinprovning med Shafer och fick prova många underbara viner tillsammans med välsmakande mat till

Tack Christer G
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Testade deras vegetariska alternativ (trerätters Gröna Djuret) och fick uppleva en ny dimension av vanliga ”grönsaker” man så många gånger ätit tidigare. Även en efterrätt där de inte lockade med sötma utan istället med smak överraskade positivt. Inte billigt men mysigt med lite mörkt engelsk countrystyle.

Tack Odd W

Resenärer som tittade på Djuret tittade också på

Besökt Djuret? Berätta vad du tyckte!