“Fantastik mat och ännu bättre viner”
Omdöme om Djuret

Djuret
Rankad som nr 88 av 3 471 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt, Skandinaviskt, Modernt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Uteservering, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Åt avsmakningsmeny och alla rätterna höll väldigt hög klass. En fröjd att välja bland deras enormt tjocka vinlista. Här hittar man allt. Bra service och god mat.

Tack Rickard A

Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Gott omhändertagande från början till slut. Väl presenterad mat och utmärkta vinval. Mycket god mat även om jag tyckte att lägger blev lite för torrt eller kanske saknade den saftighet som jag hade önskat.

Tack Frida B
Omdömet skrevs 10 januari 2018

Jag och frugan beställde deras Walking dinner. En liten rundvandring på Burgundy, Flickan, Pubologi, Djuret och Tweed. Det bästa på varje ställe. En riktigt trevlig och god rundvandring med välkomponerade rätter och i stort ett mycket bra vinval till varje rätt. Upplevelsen får ju en extra dimension när man stannar på varje restaurang i typ 1 timme innan det är dags att vandra vidare i kvarteret. Genomgående supertrevlig personal och efter avslutningen på Tweed gick vi ut till deras stora partytält på innergården där jag kunde puffa på en cigarr. En helt perfekt avslutning på en mycket trevlig och smakfull kväll.

Tack Kassler66
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Mycket mysig restaurang där vi satt för oss själva i ett litet rum med maffiga stolar. God mat och trevlig personal. rekommenderas

Tack John E
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Vi fick en femrättersmeny. Serverad efter varandra i lagom takt, noga avvägd i storlek och smakupplevelser. Bra presentation av maten och vinerna. Servicen var även kunnig och behjälplig med frågor runt menyn. Det enda negativa var ljudnivån. Svårt att ha samtal med mer än den som sitter närmast. Fin miljö

Tack Katarina N

Resenärer som tittade på Djuret tittade också på

Besökt Djuret? Berätta vad du tyckte!