“Det äckligaste vita vinets ”
Omdöme om Symbios

Symbios
Rankad som nr 861 av 3 337 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Gick dit för att ta ett glas vin på uteserveringen. Beställde ett glass vitt och de kom antagligen ut med husets vin. Det smakade terpentin och var odrickbart. Tror inte att det var fel på det utan bara äckligt. Beställde in ett glas reisling istället och lämnade kvar det andra odrucket. Så varning för husets vita!

Datum för besöket: juli 2020
Tack ElinSweden2

Omdömet skrevs 3 maj 2020 från mobil enhet

Mysig restaurang, kanongod mat och super service. Vi åt en avsmakningsmeny där allt smakade otroligt gott och presentationen var superb. Vi tog vinpaket till vilket var en riktig höjdare. Hit kommer vi igen. Rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2020
Tack CGIS64
Omdömet skrevs 21 april 2020 från mobil enhet

Under coronapandemin har vi hämtat mat vid flera tillfällen. Varje gång har vi fått fantastisk mat att njuta av vid köksbordet.
Rätterna har en personlig toch och twist och ettt nytänk med klassiska råvaror. Hoppas snart få njuta av en måltid på restaurangen.

Datum för besöket: april 2020
Tack 918katarinaw
Omdömet skrevs 7 mars 2020 från mobil enhet

Började bra med trevlig service och gott vin innan maten. Sen blev det inte många rätt. Trots många servis personal blev det rörigt, vi fick ett flertal olika servitriser och glömdes bort. Maten kom till slut, utan presentation och vinet hade glömts av. Maten ok men levde inte upp till priset och förväntningarna. Finns för många andra alternativt på söder än ett nytt besök

Datum för besöket: februari 2020
Tack mollyshugo
Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Trevligt och mysigt hak, skandinavisk feeling. Jätte trevlig personal. Maten bra men lite varierad standard. Smårätter/förrätt: Endiverna med kanderade valnötter - grymt god, grillade blåmusslor - för salt och flottig. Lantpatèn - så där tillsammans med dijon. Förrätt: Grillad ostronskivling - mums, huvudrätt: gösen - fantastisk.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack CamillaD915

Resenärer som tittade på Symbios tittade också på

Besökt Symbios? Berätta vad du tyckte!