“Sådär”

Ruccola Pizza Deli Pasta
Rankad som nr 1 885 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Område: Hässelby-Vällingby Område
Område: Hässelby-Vällingby Område

Ruccola har varit mycket bra, men tycker det blivit sämre senaste året. Idag var Ruccola Special ingen höjdare. Knappt någon parma alls, den "starka salamin" tjockt skuren, seg och inte alls stark. Hoppas på bättring nästa gång...

Datum för besöket: maj 2021
Tack Jonas P
Omdömet skrevs 28 december 2020 från mobil enhet

Har hämtat mar från restaurangen några gånger med min pojkvän med bonusbarn. Riktigt bra, vällagad mat. Har provat lite olika maträtter och varit nöjd med allt. Trevlig personal och ren och fin resturang. Lite mycket folk men personalen jobbar hela tiden för att få besökare att följa rekommendationerna.

Datum för besöket: december 2020
2  Tack marih720
Omdömet skrevs 12 september 2019 från mobil enhet

Beställer ofta delikatesspizzorna med parma, getost eller kebabspecial.
Goda, stora pizzor som lätt går att delas på två om en vill.
Prisvärda!
Har även andra rätter, pasta, sallad, rullar ect som ser goda ut, men inte provat.

Datum för besöket: september 2019
2  Tack linalovisa87

Resenärer som tittade på Ruccola Pizza Deli Pasta tittade också på

Besökt Ruccola Pizza Deli Pasta? Berätta vad du tyckte!