“skulle ge en 0:a om möjligt.”
Omdöme om Beer n' Play

Rankad som nr 2 672 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Hittade en trevlig bar som jag tror skulle bli mitt nya favvoställe eftersom de hade arkadspel och sånt också.

Extremt dålig basservice.

De tar inte svenska kontanter i sverige.

Första och sista gången man satt sin fot där.
Men det fanns en bar väldigt nära som var trevlig och som tog cash.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Bimbambom B

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Supernöjda,fantastisk bra pizza,goda hamburgare och en väldans massa god öl på kran.
Rekommenderar stället.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack johnnymP1319RV
Omdömet skrevs 19 mars 2021 från mobil enhet

Vi var 2 st par som hade som tanke att käka och spela lite shuffleboard. När vi väl får in maten så innehåller två av rätterna fel saker men får då svar tillbaka att menyn är ändrad men ingen har klagat tidigare.. dessutom så glömde han att slå in en dip som jag fick pröjsa för som sedan kom in 30 min senare när vi ätit upp.. mannen som jobbade i baren var den otrevligaste "bartender" jag någonsin träffat. Blev inge shuffleboard efter maten iallafall, ett råd.. gå inte dit!

Datum för besöket: mars 2021
Tack louiep120
Omdömet skrevs 12 september 2020 från mobil enhet

Vill du spela spel? Kom hit! Är du sugen på en god middag? Ät hemma. Jag och en kompis beställde in en ruskigt svag hamburgertallrik idag. Till det, ett gäng stela pommes frites. Klassiskt sportbar tänker du? Nä, det här är sämre. Dålig mat, okej service. Synd på en så bra lokal samt roliga spel.

Datum för besöket: september 2020
Tack Poooona
Omdömet skrevs 17 augusti 2019

Jättegoda spännande ölsorter. Rekommenderar Smoked beer. En liten spelhall, två biljardbord och fyra shuffleboards. Tålmodig personal som hjälper till att hitta ett passande brädspel.
Mysig och stor uteservering.
Minus: För lite vegetariska/sunda rätter.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack VeggieVidar

Resenärer som tittade på Beer n' Play tittade också på

Besökt Beer n' Play? Berätta vad du tyckte!