“Vilket härligt häng!”

Rankad som nr 1 001 av 3 399 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vilket härligt häng! Å sen Katarina och hennes man Hans därtill. Alltid med leenden och vällagade små rätter. Vinlistan är alltid spännande - och det finns något för alla. Inte sällan kommer Katarina och Hans med egna favoritflaskor som de ber en prova av. Detta är vad vår digitala tid behöver - ett ställe med själ och människor som kan le och få oss andra att skratta - tillsammans.

Datum för besöket: februari 2020
Tack mengoesplaces

Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Supertrevligt! Hans va vår servitör och han gjorde allt för att vi skulle få plats. Generöst och trevligt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack isabelmattisson
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Verkligen ett supertrevligt ställe. Mycket trevlig personal som gav bästa tänkbara service. Maten fantastisk och bra storlek på portionerna. Vinerna som vi blev rekommenderade var mitt i prick. Hit kommer jag att komma fler gånger och jag kan varmt rekommendera Vinfolket.

Datum för besöket: januari 2020
Tack lottah718
Omdömet skrevs 4 december 2019

Vilken härlig kväll vi upplevde. God mat i små lätta portioner. Trevligt bemötande och topp service av Hans och Catharina. Lokalen skulle behöva något ljuddämpande material men så fräsch och fin miljö.
Som ett litet Brasseri i modern tappning.
Lycka till framledes. Vi kommer gärna på återbesök.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack roberthstrand
Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

Vi var där för vin och tilltugg och hade en väldigt trevlig kväll. Personalen var väldigt uppmärksam och trevlig på ett bra sätt.
Ost o charkbrickan helt ok - skulle gärna haft lite marmelad ell annat till ostarna dock.
Musiken var på vettig nivå. Det var tidigt på kvällen och inte så mycket folk. Vet inte hur det är när det är fullt
Vår upplevelse var väldigt positiv

Datum för besöket: november 2019
Tack Mikael K

Resenärer som tittade på Vinfolket tittade också på

Besökt Vinfolket? Berätta vad du tyckte!